Fandom

Gothicpedia

Onar

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Onar
GII • GII:NK
Onar (by SpY).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Właściciel ziemski
Poziom
24
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Lewe skrzydło w domu Onara
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_900_Onar
Onar
GII • GII:NK
Onar (by SpY).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Właściciel ziemski
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Lewe skrzydło w domu Onara
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_900_Onar

Onar – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Bogaty właściciel ziemski. Jest żonaty z Marią, ma z nią córkę Elenę.

Przed akcją gry Edytuj

Z dziada pradziada mieszka na swojej farmie. Gdy strażnicy miejscy zaczęli rozkradać dobytek Onara, wynajął on najemników z kolonii karnej i odmówił zaopatrywania miasta. Po jego stronie stanęli farmerzy Bengar oraz Sekob. Tak rozpoczął się bunt chłopów.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Najemnicy, w przeciwieństwie do strażników miejskich, bronili jego farmy oraz ziem Sekoba i Bengara. Właściciele pobliskich terenów za ochronę płacili Onarowi daninę, wiedząc że tylko jego najemnicy są w stanie im pomóc. Bezimienny może się zatrudnić na farmie jako najemnik, wykonując zadania powierzone przez pracowników dostanie premię każdego dnia w postaci wypłaty.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nadal zarządza sprawami na swoich ziemiach, lecz jego interes przeżywa kryzys. Powodem kryzysu jest spłonięcie farmy Bengara i śmierć Sekoba. Velaya zwraca się do niego o pomoc dla Balthasara, który został sam na farmie Sekoba. Z wielką chęcią przygarnia pasterza owiec do siebie. Później dziewczyna zwraca się w sprawie reaktywacji farmy Sekoba. Po "targowaniu się" z Onarem wywalczyła dla Fellana, nowego właściciela tych ziem zgodę na użytkowanie terenu, na wzięcie dwóch robotników z największej farmy Khorinis i trzy lata bez konieczności płacenia dzierżawy. Na wieść odejścia Thekli z farmy, Onar pozwoli odejść farmerce, pod warunkiem, że Velaya znajdzie nowego kucharza na jej miejsce. Wojowniczka wykorzystuje wtedy starych znajomych: Balama i Omida. Onar wtedy zgadza się na odejście Thekli i zatrudnienie na jej miejsce dawnych kucharzy Gomeza.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, Onar postanowił się bronić, lecz prawdopodobnie najemnicy nie dali rady armii orków, a on sam został prawdopodobnie zabity bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Potrafi walczyć orężem po mistrzowsku. 
  • Onar wynajmował około 30 najemników. Przy założeniu, że płacił każdemu z nich 50 sztuk złota dziennie (tak jak Bezimiennemu) oraz że okres w jakim ich utrzymywał to ponad 100 dni, to znaczy, że musiał mieć ponad 150000 sztuk złota.
  • Pomimo tego, że nie sprzedaje miastu żywności, to w modyfikacji Returning może sprzedawać dla gildii kupców, która sprzedaje jedzenie paladynom.
  • Według modyfikacji Global Mod "Onar" to nazwisko. Obok kaplicy na farmie pochowanych jest kilku członków rodziny ziemianina, między innymi; Carl Onar, "ukochany brat". Imię właściciela ziemskiego nie zostało jednak podane.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Onar

Więcej w Fandom

Losowa wiki