Fandom

Gothicpedia

Omid

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Omid
G • V:HW
Omid (Gothic I) (by Migulo).png
Informacje
Gildia
Brak
Zawód
Kucharz
Poziom
3
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Brak
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
STT_325_OMID
Omid
G • V:HW
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!
Informacje
Gildia
Brak
Zawód
Kucharz
Poziom
3
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
VEL_07_OMID

Omid – postać, występująca w Gothic oraz modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki do Gothic II: Noc Kruka. Jest kucharzem w zamku magnatów w Starym Obozie.

Przed akcją gry Edytuj

Omid wraz ze swoim przyjacielem Balamem trafili do Górniczej Doliny jako jedni z pierwszych, gdyż miało to miejsce aż dwadzieścia lat przed przybyciem Bezimiennego. Od tamtej pory musieli gotować perfekcyjnie, gdyż za niesmakującą magnatom potrawę mogli zostać wysłani na ziemie orków.

Gothic Edytuj

Razem z drugim kucharzem – Balamem – gotuje potrawy dla Gomeza i pozostałych magantów. Może udzielić Bezimiennemu paru informacji na temat Starego Obozu, w którym jest od dłuższego czasu. Przebywa w zamku, w kuchni na prawo od wejścia, która przylega do komnaty Gomeza. Co jakiś czas razem z Balamem przenosi się do własnej kuchni w murze zamkowym.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Kucharzom cudem udało się przeżyć upadek magicznej bariery. Najpierw przedostali się przez przełęcz, później błąkali się po lasach Khorinis. Dopiero dostali się do miasta w środku akcji modyfikacji. Obaj znajdują się w karczmie Kardifa. Velaya proponuje im, aby pracowali u Onara, gdyż Thekla będzie mogła wtedy opuścić farmę. Kucharze się zgadzają i od tej pory ich głównym zadaniem jest gotowanie najemnikom.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie zginął lub został bandytą. Możliwe jest też to, że został ponownie uwięziony przez armię królewską i zmuszony do wydobywania rudy. Jeżeli został na Khorinis, prawdopodobnie zginął lub został zniewolony przez orków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki