Fandom

Gothicpedia

Olis

5394strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Olisork, występujący w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Przebywa w domu koło Ardei.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Jest byłym wojownikiem. Mówi Bezimiennemu, że ostatnia wojna uświadomiła mu, jak wielkim złem są konflikty zbrojne. On i jego kompani wyrzekli się przemocy, ponieważ widzieli za dużo przelanej krwi. Niestety przemoc nie wyrzekła się ich, ma informacje, że paladyni, chcą uderzyć w miejsce, w którym mieszkają. Olis chce, aby Bezimienny ich chronił, kiedy zaatakują paladyni. W nagrodę obiecuje trochę złota za każdy pokonany oddział napierających paladynów. Mówi, że jak bohaterowi uda się odeprzeć wszystkie ataki, w ramach podziękowania nauczy go nowych umiejętności bojowych. Za trzy pierwsze ataki w sumie wręcza Bezimiennemu sześćset sztuk złota i sześć mikstur leczniczych. Za czwarty, ostatni atak wręcza Bezimiennemu tysiąc sztuk złota, mówi, że gdyby nie bohater, to nie przetrwali by ataków. W nagrodę uczy bohatera walki.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy pozostają nieznane, możliwe, że wraz z towarzyszami powrócili do królestwa orków na północy. Możliwe również, że pozostali w Myrtanie i żyli z ludźmi w pokoju.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo iż jest orkiem, naucza umiejętności Jak zabić orka?.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki