Fandom

Gothicpedia

Olis

4977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Olis
Olis (by Kubar906).png

Informacje
Miejsce zamieszkania
Dom koło Ardei
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Olis

Olisork występujący w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Przebywa w domu koło Ardei.

Gothic 3: Zmierzch BogówEdytuj

Jest byłym wojownikiem. Mówi Bezimiennemu, że ostatnia wojna uświadomiła mu, jak wielkim złem są konflikty zbrojne. On i jego kompani wyrzekli się przemocy, ponieważ widzieli za dużo przelanej krwi. Niestety przemoc nie wyrzekła się ich, ma informacje, że paladyni, chcą uderzyć w miejsce, w którym mieszkają. Olis chce, aby Bezimienny ich chronił, kiedy zaatakują paladyni. W nagrodę obiecuje trochę złota za każdy pokonany oddział napierających paladynów. Mówi, że jak bohaterowi uda się odeprzeć wszystkie ataki, w ramach podziękowania nauczy go nowych umiejętności bojowych. Za trzy pierwsze ataki w sumie wręcza Bezimiennemu sześćset sztuk złota i sześć mikstur leczniczych. Za czwarty, ostatni atak wręcza Bezimiennemu tysiąc sztuk złota, mówi, że gdyby nie bohater, to nie przetrwali by ataków. W nagrodę uczy bohatera walki.

Dalsze losyEdytuj

Jego dalsze losy pozostają nieznane, możliwe, że wraz z towarzyszami powrócili do królestwa orków na północy. Możliwe również, że pozostali w Myrtanie i żyli z ludźmi w pokoju.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo iż jest orkiem, naucza umiejętności "Jak zabić orka?".

Więcej w Fandom

Losowa wiki