FANDOM

Okara – obóz buntowników dowodzony przez paladyna Rolanda. Ulokowany głęboko w lesie pomiędzy Gothą i Silden. Nad głównym placem rozwieszona jest siatka maskująca.

Okara to kopalnia żelaza, która boryka się z problemami m in. z malejącą liczbą buntowników. Prawą ręką Rolanda jest kowal Maning, który zleca Bezimiennemu znalezienie ludzi mogących dołączyć do obozu. O tym obozie buntowników opowiada bohaterowi Gorn, kiedy spotyka go w Gothcie.

Niekiedy pojawiają się tam pełzacze, co jest zapewne związane z umiejscowieniem obozu.

Ludzie dla Okary: Edytuj

  • RakusMag Ognia, posiada ognisty puchar. Bezimienny ma eskortować go z jaskini pełnej ożywieńców.
  • Fraser – myśliwy, poluje z Candelą. Aby bohater mógł go przekonać do powrotu musi zapolować z nim na "Paskudne dziki".
  • Candela – myśliwy, poluje z Fraserem. Bezimienny ma z nim zapolować na "Paskudne cieniostwory". Może też sprzedać (2) rogi owych stworzeń.
  • Owen – górnik, bohater musi dać mu alkohol i zapewnić schronienie w Okarze.
  • Randall – wojownik, chce zdobyć bogatą kopalnię, Bezimienny ma mu w tym pomóc.
  • Kent – bohater musi zabić dla niego "Agresywne rozpruwacze".

W dostaniu się do Okary pomoże Bezimiennemu farmer Rufus z Montery, jeżeli umożliwi mu ucieczkę z farmy Elbera i następnie odeskortuje go do obozu.

Kamień teleportacyjny Edytuj

Kamień teleportacyjny znajduje się na jednym z kamieni, przed wejściem do obozu.

Dalsze losy obozu Edytuj

W dodatku Gothic 3: Zmierzch Bogów Okara zostaje opuszczona i staje się siedliskiem goblinów. Bezimienny wykonuje w niej tylko jedno zadanie: pomoc i rozmowa z pewnym magiem wody, którego zaatakował Kan (podczas walki ginie z rąk przyszłego Rhobara III).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki