FANDOM

Ogtar – postać, występująca w ArcaniA. Jest on właścicielem ziemskim, posiadającym swoją farmę w okolicach Stewark.

ArcaniAEdytuj

Zleca on Bezimiennemu zadanie, polegające na zabiciu polnych bestii, od których roją się jego pola. Po wykonaniu tego zadania, Ogtar zapędzi swoich leniwych parobków do pracy. Z powodu sporych problemów z polnymi bestiami, jest żywo zainteresowany wynikami badań Worgana nad środkiem odstraszającym te potwory. W okolicach jego gospodarstwa, Bezimienny znajdzie też kilka uli, które musi dostarczyć karczmarzowi ze Stewark, a także kryjówkę buntowników, walczących przeciwko Renwikowi. Gerrick mówi, że Ogtar zamówił u niego chram Innosa prosto z Gothy oraz chram Beliara prosto z Bakareshu. Uważa też, że Ogtar nie ma co robić ze swoimi pieniędzmi. W rozmowie z farmerem, bohater dowiaduje się, że ten uważa Rhobara III za szurniętego króla i bardziej, niż jego wojsk obawia się kolejnej burzy gradowej. Jest on jednym z bogatszych farmerów w tej części gry. Na swoich polach uprawia głównie jabłka i wszelkie inne owoce oraz warzywa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki