Fandom

Gothicpedia

Ogrodnik

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Ogrodnik
Ogrodnik (Gothic II)(by Lother).png
Informacje
Gildia
Zawód
Ogrodnik
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_411_Gaertner

Ogrodnik – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest ogrodnikiem mieszkającym w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Za zabicie pewnej osoby miał trafić do kolonii karnej, lecz gubernator Khorinis – Larius, potrzebował ogrodnika, więc wynajął go i uchronił przed zesłaniem do Górniczej Doliny.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Pracuje w górnym mieście. W ogrodzie nie ma towarzystwa, ale jest mu z tym dobrze, ponieważ dzięki temu panuje tam cisza i spokój. Hoduje ogniste ziele i ognistą pokrzywę, a także próbował to zrobić z bagiennym zielem, lecz w tych warunkach nie chciało rosnąć. Może sprzedać Bezimiennemu rośliny dodające głównie manę. Bohater ma możliwość dania mu na spróbowanie tytoniu ziołowego. Jest również członkiem gildii złodziei. Po pokazaniu umownego znaku, daje Bezimiennemu wskazówki o schowkach w domach bogatych obywateli.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

Sprzedaje wyhodowane rośliny. Chętnie pomoże Velayi dostać się do lorda Andre. Odwracając uwagę strażników bramy, umożliwia dostanie się bohaterki do ratusza.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym ogrodnik został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki