Fandom

Gothicpedia

Ognisty miecz

5218stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Ognisty miecz – zaklęty oręż, występujący w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to wyjątkowa broń, posiada ząbkowane ostrze otoczone ogniem, złoty jelec i taszkę. Rękojeść pokryta jest czerwoną tkaniną, identycznie jak w długmi mieczu, a głowica ma kształt okręgu i także jest złota.

Gothic 3 Edytuj

Mimo, że jest to zaklęty miecz Bezimienny może go kupić u prawie każdego kowala, na przykład Kliffa. Zmienia to patch 1.74, w których nikt nie oferuje tych mieczy na sprzedaż. Ponadto jeżeli w patchu 1.74, bohater postanawia wygnać bogów, po drodze do portalu do Niezbadanych Krain, jego i Xardasa napadają paladyni, używający właśnie ognistych mieczy. Bezimienny otrzymuje miecz od Innosa po obraniu jego drogi.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Bezimienny może znaleźć miecz w jednej z skrzyń w zamku w Vengardzie. Obrażenia zadawane przez miecz zmniejszają się, ale jest on w stanie podpalić przeciwników. Wygląd broni nie zmienia się.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że miecz jest okolony płomieniami, Bezimienny nosi go swobodnie na plecach, prawdopodobnie ogień parzy tylko wrogów.
  • W Gothic 3 miecz ten nie podpala przeciwników, zmienia to patch 1.74.
  • Zarówno w Gothic 3, jak i w Gothic 3: Zmierzch Bogów oręż można posiąść zaklęciem przywołania ognistego miecza. Jednak ów broń posiadana jest tylko do momentu, gdy nie zostanie schowana do ekwipunku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki