Fandom

Gothicpedia

Ognista strzała (amunicja)

5220stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Ognista strzała – rodzaj strzał, występujący w Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz ArcaniA.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W Gothic II: Noc Kruka strzały te Bezimienny może znaleźć na wieży koło kryjówki Dextera. Jest ich tylko dwadzieścia na całej wyspie Khorinis. Bezimienny nie może ich kupić od żadnych handlarzy. Są jedynym typem amunicji pasującym do ognistego łuku, który znajduje się w pobliżu strzał na wieży.

Gothic 3 Edytuj

W Gothic 3 znajdują się z skrzyniach, większość alchemików może nauczyć Bezimiennego wytwarzania ich. Można je również kupić u handlarzy. Po trafieniu w cel podpalają przeciwnika.

ArcaniA Edytuj

W tej części gry ogniste strzały można znaleźć w skrzyniach oraz wytworzyć samemu, jeśli tylko nauczymy się wytwarzania ich za pomocą odpowiedniego projektu który można kupić np. u Bransona. Do utworzenia jednej sztuki potrzebna jest aż setka zwykłych strzał oraz jedna sztuka piór dzikiego scierwojada. Po trafieniu wroga taką strzałą zostaje on podpalony na 3 sekundy i otrzyma 40 dodatkowych obrażeń. Tak jak w przypadku zwykłych strzał trafienie w głowę sprawi że wróg otrzyma 30% więcej obrażeń.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka i w ArcaniA strzały są ogniste nie dlatego, że je podpalono, ale dlatego, że rzucono na nie zaklęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki