FANDOM

Ognista strzała – rodzaj strzał, występujący w Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz ArcaniA.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Ogniste strzały Bezimienny może znaleźć na wieży koło kryjówki Dextera. Jest ich jedynie 20 na całej wyspie Khorinis. Są jedynym typem amunicji pasującym do ognistego łuku, który znajduje się w pobliżu strzał na wieży.

Gothic 3 Edytuj

Protagonista może znaleźć je w skrzyniach, kupić u handlarzy oraz nauczyć się ich wytwarzania u alchemików. Po trafieniu w cel - podpala go.

ArcaniA Edytuj

Nowy Bezimienny może znaleźć ogniste strzały w skrzyniach oraz wytworzyć samemu, jeżeli tylko nauczy się produkowania ich za pomocą odpowiedniego projektu, który może kupić np. u Bransona. Do powstania jednej ognistej strzały potrzebne jest 100 zwykłych strzał oraz 1 sztuka pióra dzikiego ścierwojada. Wróg trafiony taką strzałą zostaje podpalony na 3 sekundy i otrzymuje 40 dodatkowych punktów obrażeń. Tak jak w przypadku zwykłych strzał, trafienie w głowę sprawi, że wróg otrzyma 30% więcej punktów obrażeń.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning do Gothic II: Noc Kruka, ogniste strzały można wytwarzać.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka i ArcaniA strzały są ogniste nie dlatego, że zostały podpalone, ale dlatego, że rzucono na nie zaklęcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki