FANDOM

Odyseja – W imieniu króla – niemiecka modyfikacja, działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka. Jest to najdłuższa modyfikacja z rodzaju totalnych konwersji jaka powstała do tej pory – wersja 2.0 dostarcza około 200 godzin rozgrywki.

Opis Edytuj

Rozgrywka rozpoczyna się w momencie, w którym Bezimienny opuszcza Khorinis i wyrusza do Myrtany. W tym czasie bohater modyfikacji, Roland żyje jako rekrut w obozie paladynów na Athanos. Do tej pory, wojna z orkami cały czas omijała wyspę bokiem. Pewnego dnia została ona zniszczona, paladyni zginęli, a bohater ucieka z wyspy by osiągnąć nowy cel, jednak do spełnienia swego celu czeka go wiele ekscytujących przygód.

Cechy Edytuj

  • Ekscytująca i bogata fabuła.
  • Wiarygodne i rozbudowane dialogi u NPC.
  • Co najmniej 200 godzin rozgrywki.
  • 565 zadań.
  • Ponad 1000 postaci.
  • Wiele dokładnych i sporych światów o różnym klimacie i z ciekawymi podziemiami.
  • Starzy znajomi z Gothic II i postacie z różnych znanych modyfikacji.
  • Kompletne udźwiękowienie z ponad 39950 plikami dialogowymi, a także z nową muzyką dla Varantu, Myrtany i Nordmaru.
  • Pięć różnych poziomów trudności.
  • Wiele nowych animacji m.in. ostrzenie broni, picie z beczki, produkcja zwojów, otwieranie trumien i grobów.
  • Produkcja strzał i bełtów, a także ich specjalnych odmian, jak na przykład ognistych, zatrutych, wybuchających, magicznych i lodowych; specjalne strzały i bełty mogą powodować różnego rodzaje obrażeń.
  • Wydobywanie rudy żelaza, złota, srebra, siarki, węgla, akwamarynu i wielu więcej.
  • Nowe potwory np. żółw, ogr, gryf.
  • Mnóstwo nowych tekstur dla potworów.
  • Rozległy respawn potworów.
  • Wiele potworów to niebezpieczni przeciwnicy do samego końca.
  • Potężni magowie, potrafiący się leczyć.
  • Wiele nowych pancerzy.
  • Mnóstwo ugrupowań, takich jak najemnicy orków, asasyni, koczownicy i Nordmarczycy.
  • Wiele nowych modeli i przedmiotów m.in. otwierane pudełka.
  • Nauka pływania i nurkowania.
  • Wiele nowych talentów, których można się nauczyć m.in. zabójca orków, łowca orków, ostrzenie, zatruwanie.
  • Hełmy i tarcze obecne w grze.
  • Potwory, które mogą zatruć gracza.