Fandom

Gothicpedia

Odbicie Wolnej Kopalni

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Odbicie Wolnej Kopalni
Wolnakopalnia.JPG
Informacje
Miejsce
Wynik
Odzyskanie Kotła przez Nowy Obóz
Uczestnicy
Dowódcy
Szakal
† – poległy w walce
(†) – prawdopodobnie poległy w walce
Siły stron
Straty
Brak
Całkowite

Odbicie Wolnej Kopalni – odbicie Wolnej Kopalni z rąk ludzi Gomeza przez Bezimiennego i Gorna.

Przyczyny i przygotowania do kontrataku Edytuj

Magowie Wody nakazali wydobywać rudę, by potem wysadzić ją w powietrze w celu zniszczenia magicznej bariery. Kiedy ludzie Gomeza zaatakowali i opanowali kopalnię trzeba było kontratakować. Lee wysłał pod kopalnię kilku ludzi, pod dowództwem Corda. Wśród nich znajdował się jeden z najlepszych najemników – Gorn. Po przybyciu Bezimiennego Cord nakazał aby ten wraz z nim udał się do Wolnej Kopalni. Tak też dwaj wojownicy zrobili.

Przebieg ataku Edytuj

Kocioł w przeciwieństwie do samej kopalni nie był obstawiony przez ludzi ze Starego Obozu. Bramy do kopalni bronili trzej strażnicy, pod dowództwem Szakala. Gorn przeszukiwał kocioł, gdy Bezimienny starł się z Szakalem. Odgłosy walki usłyszał Gorn, który przybył bohaterowi na pomoc. Po zabiciu Szakala wojownicy wtargnęli do wnętrza kopalni. Oczyszczali ze strażników każdy poziom kopalni. W końcu odbili całą kopalnię.

Skutki odbicia Edytuj

Podczas kontrataku życie stracili wszyscy strażnicy, a Wolna Kopalnia powróciła w ręce magów wody. Górnicy wydobywali rudę. Gomez nie mógł ponownie atakować, gdyż nie miał żołnierzy. Gdy przestał dostarczać Rhobarowi rudy ten zaprzestał wysyłania towarów do Górniczej Doliny. Towary przestały docierać do Starego Obozu. Magowie zebrali wystarczająco wiele rudy by wysadzić w powietrze barierę.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas odbijania Wolnej Kopalni pojawia się błąd sprawiający, że Gorn atakuje Bezimiennego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki