Fandom

Gothicpedia

Obóz piratów

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Obóz piratów
Obóz piratów1 (by Cassidy005).jpg
Widok na obóz piratów
Informacje
Typ
Obóz
Położenie
Północno-zachodni Jarkendar
Mieszkańcy
Populacja
13 osób
Zarządca
Kapitan Greg
Ważne postacie
Ważne miejsca
Palisada
Występowanie

Obóz piratów – miejsce zamieszkania piratów. Obóz ten znajduje się w Jarkendarze, na północnym-zachodzie mapy. Wszyscy piraci są poszukiwani listem gończym w mieście Khorinis.

Wiara Edytuj

Trudno określić, w którego boga wierzą piraci, można jednak podejrzewać, że są w ogóle niewierzący. Jednakże, w modyfikacji Piratenleben, Greg nakazuje Rhenowi złożyć przysięgę skierowaną do Adanosa – władcy wszelkich wód.

Dochody Edytuj

Głównym źródłem dochodów piratów stało się ostatnio przemycanie porwanych obywateli Khorinis do Jarkendaru oraz handel z bandytami. Upadającym źródłem dochodów staje się rabowanie okrętów, głównie ze względu na upadek handlu zamorskiego i stratę własnego statku.

Wygląd Edytuj

Obóz piratów jest stosunkowo niewielki, leży pomiędzy zamieszkanymi przez jaszczury plażami północną i południową oraz posiada pięć chat: dom kapitana Grega, chatkę Skipa, przybudówkę Garetta w której mieści się parę skrzyń, chatkę Morgana oraz chatę dwóch piratów. Jest tu też jaskinia gorzelnika Samuela. Obóz piratów jest odgrodzony palisadą od strony lądu, chroniącą przed atakami bandytów, z którymi piraci są ostatnio w stanie wojny.

Życie codzienne w obozie piratów Edytuj

Głównym zajęciem piratów jest przygotowywanie się do walki z bandytami i budowanie ochronnej palisady. Piraci oczyszczają też północną i południową plażę z przeróżnych stworów, głównie jaszczurów. Dawniej rabowali statki, lecz z powodu inwazji orków coraz mniej jednostek pływających żegluje po myrtańskich wodach. Głównym źródłem pożywienia piratów są ryby i mięso, które dostarcza wilkom morskim Jack Aligator. Bezimienny może spokojnie chodzić po terenie obozu w pancerzu bandyty.

Ubiór Edytuj

W obozie piratów nie ma zbyt dużego wyboru strojów. Ubranie kapitana nosi Greg, a pozostali ubrania piratów lub zbroje pirackie.

Wojsko Edytuj

Główną siłą wojskową w obozie piratów są grupy abordażowe, mające chronić obóz przed niebezpieczeństwami. Dowódcami grup abordażowych są: Henry – jego grupa ma zadanie chronić obóz przed atakami bandytów i kończyć budowę palisady. Henry decyduje też, kto może wejść do obozu. Jest też grupa Morgana – ma ona oczyszczać północną plażę. Bezimienny również może zostać dowódcą grupy abordażowej – ta grupa ma zadanie wybić wszystkie żyjące w kanionie brzytwiaki.

Hierarchia Edytuj

Niepodzielny prym wśród piratów wiedzie Greg – ich kapitan, który jest przez nich bardzo szanowany, choć gdy nie ma Grega, chwilowo w obozie rządzi Francis, który nie jest przez nich lubiany. Nieco ważniejsi z pozostałych piratów to Skip – handlujący z Baltramem w Khorinis, Jack Aligator, zajmujący się wyżywieniem wilków morskich, Garett zajmujący się wyposażeniem oraz dowódcy grup abordażowych.

Ciekawostki Edytuj

  • W dwóch domach przed chatą Grega są zanikające tekstury.
  • Niedaleko obozu znajduje się zniszczony posąg paladyna. Nie wiadomo jednak jak się tam znalazł.
  • W modyfikacji Returning wszyscy piraci po udanej pertraktacji udają się na farmę Onara, gdzie walczą z orkami w bitwie. Po wyzwoleniu miasta udają się na statek i płyną z bohaterem na Myrtanę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki