Fandom

Gothicpedia

Obóz gońców leśnych niedaleko Montery

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Obóz gońców leśnych
Obóz gońców leśnych koło Montery (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Typ
Obóz
Położenie
Dolina przy drodze do Montery
Mieszkańcy
Populacja
8 osób
Zarządca
Ważne postacie
Ważne miejsca
Spalona chata
Jaskinia Porgana
Teleportacja
Brak
Występowanie

Obóz gońców leśnych niedaleko Montery – obóz znajdujący się w dolinie przy drodze do Montery.

Historia Edytuj

Dawniej obóz był jednym z najbardziej znanych wsi gońców leśnych. Ludzie przybywali z różnych miast, aby uleczył ich druid Porgan. Jednak pewnego dnia przybyli orkowie i spalili obóz. Gońcy próbowali bronić wsi, ale większość zginęła w walce. Najeźdźcy ukradli również Druidzki kamień rozpruwacza.

Gothic 3 Edytuj

Po ataku orków, obóz świeci pustkami, przy życiu zostało tylko kilku gońców oraz Porgan. W obozowisku stoi spalona przez najeźdźców chata. Jest tam również jaskinia która służy za pracownię miejscowemu druidowi, pilnowana przez Arakosa. W środku znajduje się kociołek, łóżko i pulpit, przy którym Porgan spędza czas. Przed jaskinią leżą snopki siana oraz jest rozpalone ognisko, przy którym siedzą gońcy. Bezimienny otrzymuje tam trzy zadania. Jedno polegające na zabiciu pobliskiego patrolu orków, drugie na odzyskaniu druidzkiego kamienia Porgana, zaś trzecie na przyniesieniu druidowi kilku kamiennych korzeni, potrzebnych do naładowania kamienia.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Porgan dalej mieszka wraz z gońcami leśnymi w obozie, lecz bohater nie ma możliwości rozmowy z nimi. Zmienia to Edycja rozszerzona, która usuwa ich z obozowiska.

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy wsi nie są znane. Najprawdopodobniej stał się legowiskiem dla jakiejś bestii.

Ciekawostki Edytuj

  • Niedaleko obozu znajduje się niewielki patrol orków, których trzeba się pozbyć wraz z Arakosem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki