Fandom

Gothicpedia

Obóz fanatyków

5000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Obóz Fanatyków
Obóz fanatyków (MT) (by Jao98).png
Informacje
Położenie
Mieszkańcy
Populacja
ok. 20 osób
Zarządca
Ważne postacie
Baal Kolis
Ważne miejsca
Komnata Kolisa
Występowanie

Obóz fanatyków – obóz, występujący w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Mieszkają tam zbiegli członkowie Bractwa Śniącego, zwani fanatykami, którzy wyparli się wiary członków obozu i mieli dość życia na bagnach. Zamieszkują dawną arenę orków. Utrzymują się głównie z polowań, mimo to często głodują. Ich przywódcą jest Baal Kolis, Xord zaś może przyjąć nowych ludzi do obozu.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Obóz zdaje się być dobrze zorganizowany. Przed wejściem na dawną arenę orków, na której teraz znajduje się główny plac, stoją i pilnują porządku strażnicy, podobnie jest w środku. Obcy nie mają dostępu do przywódcy. W obozie mieszkają myśliwi, polujący i dostarczający żywność, handlarz bronią skradzioną z obozu bractwa oraz kupiec sprzedający najpotrzebniejsze przedmioty, nauczyciele walki i magii. W miarę rozwoju fabuły Baal Kolis ginie w pojedynku z Bezimiennym, a Xord postanawia powrócić wraz z pozostałymi do Bractwa. Po tych wydarzeniach obóz pozostaje opuszczony.

Ciekawostki Edytuj

  • W miejscu Obozu Fanatyków w Gothic II mieszka Pandrodor, czyli bagienny smok.
  • Niektórzy Fanatycy wyglądają jak opętani wyznawcy Śniącego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki