Fandom

Gothicpedia

Nieznajomy

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nieznajomy – zadanie poboczne, występujące w Gothic. Jest ściśle związane z Chromaninem.

Przebieg Edytuj

Wieża Mgieł Edytuj

Kiedy Bezimienny trafia do Wieży Mgieł, napotyka tam mnóstwo szkieletów z magiem na czele. W ekwipunku nieumarłego czarodzieja znajduje dziwną księgę – Chromanin. Zawiera wskazówkę, na podstawie której można wywnioskować, gdzie można znaleźć kolejne tomy tejże księgi.

Kolejne części Edytuj

Drugi z Chromaninów znajduje się na samym szczycie wieży w starej cytadeli. Trzecia zaś część ukryta jest przy rozwidleniu rzek niedaleko Starego Obozu. Jej wskazówka kieruje bohatera nad jezioro nieopodal Nowego Obozu. Piątym miejscem, do którego musi się udać bohater jest plaża, gdzie mieści się także wrak statku. On zaś kieruje Bezimiennego z powrotem do wieży. Bohater znajduje tam ciało zbieracza, przy którym leży ostatnia, szósta część tajemniczej księgi. Po jej otwarciu okazuje się być ona pusta, a dookoła nie wiadomo skąd pojawiają się szkielety. Bohater pokonuje je, a zadanie kończy się powodzeniem, jednakże nie ma z niego żadnych korzyści materialnych.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki