FANDOM

Niewolnik Thoreka – postać, występująca w Gothic 3. Jest to niewolnik, mieszkający w Monterze.

Przed akcją gry Edytuj

Należał do asasyna imieniem Sobota, który mieszka na piętrze magazynu Sanforda. Marik – przywódca najemników orków – odebrał go handlarzowi niewolników i oddał orkowemu kowalowi, Thorekowi, do sprzątania jego kuźni.

Gothic 3 Edytuj

Mieszka w domu Thoreka. Sobota chce go odzyskać i zleca Bezimiennemu zadanie, polegające na przyprowadzeniu do niego niewolnika. Niewolnik z chęcią wraca do Soboty, lecz przy wyjściu Thorek zaczepia bohatera i mówi, że ma zapłacić mu 1000 złotych monet za bezczelność i 100 złotych monet za niewolnika. Bohater może pobić orka lub powiedzieć mu, że nie ma złota, ale wtedy Thorek zleci mu zadanie przyniesienia pięciu bryłek magicznej rudy w ciągu pięciu dni. Następnie niewolnik wraca do Soboty i tam mieszka.

Content Mod Edytuj

Do wersji 2.6.3 posiada on w ekwipunku projekt wykucia pancerza rycerza. Bohater może go pobić i zabrać go.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów mieszkanie Soboty jest puste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki