Fandom

Gothicpedia

Niewolnik Thoreka

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niewolnik Thoreka
Niewolnik Thoreka (Gothic ) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Brak
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Montera_Slave_02

Niewolnik Thoreka – postać, występująca w Gothic 3. Jest to niewolnik mieszkający w Monterze.

Przed akcją gry Edytuj

Należał do asasyna imieniem Sobota, który mieszka na piętrze magazynu Sanforda. Marik – przywódca najemników orków – odebrał go handlarzowi niewolników i oddał orkowemu kowalowi, Thorekowi, do sprzątania jego kuźni.

Gothic 3 Edytuj

Mieszka w domu Thoreka. Sobota chce go odzyskać i zleca Bezimiennemu zadanie, polegające na przyprowadzeniu do niego niewolnika. Niewolnik z chęcią wraca do Soboty, lecz przy wyjściu Thorek zaczepia bohatera i mówi, że ma zapłacić mu tysiąc złotych monet za bezczelność i sto złotych monet za niewolnika. Bohater może pobić orka lub powiedzieć mu, że nie ma złota, ale wtedy Thorek zleci mu zadanie przyniesienia pięciu bryłek magicznej rudy w ciągu pięciu dni. Następnie niewolnik wraca do Soboty i tam mieszka.

Content Mod Edytuj

Do wersji 2.6.3 posiada on w ekwipunku projekt wykucia pancerza rycerza. Bohater może go pobić i zabrać go.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów mieszkanie Soboty jest puste.

Więcej w Fandom

Losowa wiki