Fandom

Gothicpedia

Niclas

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Niclas
Niclas (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Płaskowyż
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
bau_984_niclas

Niclas – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to myśliwy, pustelnik. Nosi skórzany pancerz, kiepski miecz i łuk.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszkał w mieście Khorinis, był tam nic nieznaczącym obywatelem. Opuścił miasto, ponieważ miał dosyć poczucia zaszczucia.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Mieszka na płaskowyżu na południe od latarni morskiej. Samotnie poluje na zwierzynę, prowadzi taki tryb życia, gdyż łatwiej mu jest walczyć o przetrwanie w puszczy, niż zarabianie w mieście. Uczy celności w strzelaniu z łuku. Dla Bezimiennego jest bardzo miły, daje mu nawet kawałek smażonego mięsa.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji ma problem z harpiami - znajdują się niedaleko jego chaty. Myśliwy prosi Velayę, aby pozbyła się nieproszonych gości. Po ich zabiciu Niclas może ją nauczyć zręczności, oraz strzelania z łuku. Może powiedzieć jej również o sposobie oswojenia ścierwojadów – wystarczy im tylko dać baranią kiełbaskę. Jako jedyny może nauczyć Velayę skubania piór harpii.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Wyspa Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Niclas został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Ze względu na to, że przebywa z dala od miast i obozuje, mógł też ukrywać się przed orkami, do czasu uwolnienia wyspy przez wojsko króla.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli Velaya przyprowadzi harpię w jego pobliżu, Niclas zacznie uciekać przed siebie. Jest to spowodowane lękiem myśliwego.
  • modyfikacji Returning jest członkiem gildii myśliwych.
  • W tej samej modyfikacji może nauczyć Bohatera wytwarzania strzał i bełtów.
  • Dodatkowo w tej modyfikacji może zagłosować na bohatera jeśli ten przyniesie mu tuzin mięsa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki