Fandom

Gothicpedia

Nerusul

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Nerusul
Nerusul (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Nerusul

Nerusul – jeden z najważniejszych czarnych magów, rezyduje w Ishtar.

Gothic 3 Edytuj

Nerusul nieustannie czyta księgi zgłębiając wiedzę w wielu dziedzinach. Ma bardzo wysokie mniemanie o sobie, o czym Bezimienny przekonuje się już przy pierwszym spotkaniu. Nerusul, choć zachowuje umiar, nie omieszka czasem określić się wielkim magiem pokroju Zubena, a nawet lepszy od niego. Mimo że Nerusul faktycznie jest wielkim magiem, jego arogancja sięgnęła zenitu za sprawą wizji władzy. Dostał obsesji na punkcie magicznej rudy i z pomocą broni wykutej z tego kruszcu chciał zająć miejsce Zubena jako władcy Varantu. Nerusul uknuł spisek mający na celu przejęcie następnej dostawy rudy. Choć wszystko poszło w miarę gładko, to jego główny wykonawca mokrej roboty, Hassan, postanowił sam sprzedać sztabki (których wartość była znacznie niższa niż gdyby je przerobić na broń). W pogoni za złodziejami rudy ruszył Bezimienny, który rozpracował Hassana, odnalazł go i zabił. Po liście od Nerusula dowiedział się także, że czarny mag był głównym sprawcą całego zamieszania. Od Ningala Bezimienny otrzymał zadanie polegające na zabójstwie maga. Kiedy bohater dotarł do Ishtar, złożył Nerusulowi wizytę. Kiedy potwierdziła się jego rola w kradzieży rudy, Nerusul do reszty zwariował: przyznał się do czynu, nazwał swoich ludzi zdradliwymi idiotami, a nawet wyznał, że jego celem było odebranie Zubenowi tronu. Kiedy już wreszcie zszedł na ziemię, zaoferował wybrańcowi dwa tysiące sztuk złota za milczenie. Ten może się zgodzić i otrzymać łapówkę kończąc zadanie, albo odmówić i zabić maga.

Ciekawostki Edytuj

  • Po zabiciu maga Bezimienny może udać się do Delazara po nagrodę.
  • Aby wykonać zadanie ze złodziejami rudy, Bezimienny nie musi zabijać Nerusula, a jedynie nie przystać na jego ofertę i pobić go. Bezimienny nie dostanie wtedy nagrody od Delazara. Co ciekawe, jeżeli bohater zdecyduje się na rewolucję w Ishtar, pozostawiony przy życiu Nerusul nie będzie atakowany, za to sam zaatakuje każdego asasyna w zasięgu wzroku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki