Fandom

Gothicpedia

Neoras

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Neoras – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest on magiem ognia, w Klasztorze pełni funkcję alchemika.

Gothic II Edytuj

Zleca Bezimiennemu zebranie siedmiu Ognistych Pokrzyw, w czym może mu pomóc Pedro. Prosi również o znalezienie jego zaginionego przepisu. Gdy bohater przejedzie Próbę Ognia Neoras wprowadza go w arkana alchemii. W IV rozdziale próbuje uwarzyć eliksir ze smoczego jaja, jednak brakuje mu głównego składnika, którego odszukanie zleca bohaterowi.

Neoras w każdej chwili gotów jest uwarzyć bohaterowi prawie każdą miksturę (many, życia, szybkości). Potrzebuje tylko odpowiednich składników i żąda skromnej zapłaty w wysokości dziesięciu sztuk złota.

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Neorasa nie są znane. Jak każdy mag ognia utracił moc run, a po przejęciu Khorinis przez orków prawdopodobnie zginął, został niewolnikiem lub ukrył się gdzieś w głębi wyspy.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy prosimy go o uwarzenie mikstury szybkości następnym razem zamiast mikstury szybkości pojawia się mikstura wielkiej szybkości, jednak po jej uwarzeniu eliksir nie zmienia swoich właściwości.
  • W modyfikacji Złote Wrota istnieje postać o takim samym imieniu, ale jest on bratem Xardasa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki