Fandom

Gothicpedia

Neoras

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Neoras
Neoras (GII) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert kdf_506_neoras

Neoras – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest on magiem ognia, w Klasztorze pełni funkcję alchemika.

Gothic IIEdytuj

Zleca Bezimiennemu zebranie siedmiu Ognistych Pokrzyw, w czym może mu pomóc Pedro. Prosi również o znalezienie jego zaginionego przepisu. Gdy bohater przejedzie Próbę Ognia Neoras wprowadza go w arkana alchemii. W IV rozdziale próbuje uwarzyć eliksir ze smoczego jaja, jednak brakuje mu głównego składnika, którego odszukanie zleca bohaterowi.

Neoras w każdej chwili gotów jest uwarzyć bohaterowi prawie każdą miksturę (many, życia, szybkości). Potrzebuje tylko odpowiednich składników i żąda skromnej zapłaty w wysokości dziesięciu sztuk złota.

Dalsze losyEdytuj

Dalsze losy Neorasa nie są znane. Jak każdy mag ognia utracił moc run, a po przejęciu Khorinis przez orków prawdopodobnie zginął, został niewolnikiem lub ukrył się gdzieś w głębi wyspy.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy prosimy go o uwarzenie mikstury szybkości następnym razem zamiast mikstury szybkości pojawia się mikstura wielkiej szybkości, jednak po jej uwarzeniu eliksir nie zmienia swoich właściwości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki