FANDOM

Nemora – obóz buntowników, występujący w Gothic 3. Znajduje się na rozległej wyżynie, w pobliżu miasta Trelis i przejścia do pustyni Varantu.

Gothic III Edytuj

Aby Bezimienny mógł dostać się do obozu, może poprosić farmera Cola z okolic Trelis, by go tam zaprowadził. W Nemorze panuje dosyć napięta sytuacja. Nikt nie chce zdradzić, kto jest przywódcą obozu w obawie, że po jego śmierci obóz się rozpadnie. Bezimienny może poznać tożsamość przywódcy, jednak najpierw musi wykonać kilka zadań, aby przysłużyć się buntownikom. Kiedy bohater popracuje trochę na rzecz obozu, buntownik imieniem Russel przyzna się, że jest przywódcą. Nemora boryka się z takim samym problemem, jak Okara –potrzeba im więcej ludzi. Bezimienny może im w tym pomóc przyprowadzając paladyna Karlena. Jeżeli bohater odbija Trelis, mogą pomóc mu w tym dwaj buntownicy: Finley i Tyler. W tych okolicach rosną jedyne w grze sztuki lobeli zielnej będącej rzadką rośliną, którą pragnie mag Treslott.

Mieszkańcy Edytuj

Buntownicy Edytuj

Magowie Ognia Edytuj

Paladyni Edytuj

Inni Edytuj

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W dodatku Gothic 3: Zmierzch Bogów Nemora jest opustoszała, ale można w niej znaleźć kilka cennych rzeczy, jak na przykład kamień teleportacyjny. W Edycji Rozszerzonej Gothic 3: Zmierzch Bogów Nemora jest zajęta przez orkowych bandytów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki