Fandom

Gothicpedia

Nek

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze36 Udostępnij

Nek
Nek (Gothic I) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Gothic (ciało)
Status
nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Brak

Nek – postać występująca jedynie w Gothic. Jest to strażnik w Starym Obozie.

Przed akcją gry Edytuj

Nek zajmował się patrolowaniem zachodniej części obozu. W bliżej nieokreślonym momencie, przed przybyciem Bezimiennego, Nek został wysłany przez Snafa, po pięć piekielników. Podczas zbierania składników Nek udał się do jaskini niedaleko posterunku Pacho. Na miejscu został zaatakowany i zabity przez kretoszczury. Niektórzy myśleli, że uciekł do Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Zniknięcie Neka wywołało awanturę. Na jego miejsce został wyznaczony Fletcher. O wyjaśnienie sprawy zniknięcia strażnika oraz przyniesienie jego amuletu Zły poprosił Bezimiennego, który odnalazł ciało w feralnej jaskini, niedaleko Starego Obozu.

Ciekawostki Edytuj

  • Był strażnikiem, więc umiał walczyć. Dziwne jest to, że zginął zagryziony przez zwykłe kretoszczury i to, że kucharz Snaf ośmielił się poprosić strażnika o zbieranie grzybów, do tego nie posiadał przy sobie standardowego wyposażenia strażnika.
  • Po znalezieniu jego amuletu Zły nie pyta co się stało z Nekiem, jakby wiedział, że strażnik nie żyje.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice był kurierem magów i został zamordowany przez Pacho na zlecenie Złego, czego żądał Kruk.
  • W grze podpisany jest Martwy strażnik.
  • W modyfikacji Gothic Edycja rozszerzona okazuje się, że prawdziwy Nek żyje, zaś trup z jaskini to przypadkowy strażnik, któremu Nek oddał swój amulet.
  • Nek jest najprawdopodobniej jednym że strażników, którzy pobili bezimiennego wraz z Bullitem na początku gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki