Wikia

Gothicpedia

Nefarius

4857stron na
tej wiki
Komentarze5
Nefarius
Nefarius (Gothic I) (by Jao98)
Nefarius w Gothic I

Informacje
  • Gildia
  • Mag wody
    • Miejsce zamieszkania
  • Varant
  • Nowy Obóz
  • Jarkendar
  • Okolice Ishtar
    • Dzierżona broń
  • Magia Runiczna
    • Noszony strój
  • Gothic I - Szata wody
  • Gothic II: Noc Kruka - Szata maga wody
  • Gothic 3 - Szata maga wody
    • Występowanie
  • Gothic I
  • Gothic II: Noc Kruka
  • Gothic 3
    • Wyznanie
  • Adanos
    • Dubbing
  • Andrzej Tomecki
  • Paweł Szczesny
  • Andrzej Blumenfeld
  • Nefarius – postać występująca w Gothic I, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest to mag wody, drugi najpotężniejszy po Saturasie, brał udział w tworzeniu bariery nad kolonią karną.

    Gothic I Edytuj

    W pierwszej części gry zajmuje się testowaniem nowych czarów. Jest "prawą ręką" Saturasa. On wyznacza tych najemników, którzy są godni zaszczytu przystąpienia do kręgu wody.

    Gothic II: Noc Kruka Edytuj

    W Nocy Kruka jest z pozostałymi magami wody. To on pracuje nad otwarciem portalu do Jarkendaru. Kiedy Bezimienny postanawia wspomóc magów wody w ich działaniach, Nefarius zleca mu zadanie odnalezienia trzech zagubionych części ornamentu, będącego kluczem do portalu. Po dotarciu do Jarkendaru, bada ruiny i nadal zgłębia tajemnice portalu. Jeżeli Bezimienny zostanie magiem ognia, może się u niego nauczyć wszystkich czarów magii wody i ognia.

    Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

    W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Nefarius z innymi magami wody zamknął przejście do Jarkendaru i przeniósł się do Khorinis. Bandyci Lariusa pozbawili go wolności. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania jedzenia Snafa. Po pokonaniu bandytów z obozu za sprawą baronowej odzyskuje swój ekwipunek. Ze względu na warunki więzienia nie zgadza się pomóc baronowej w walce z bandytami.

    Gothic 3 Edytuj

    W trzeciej części znajduje się na pustyni Varant, na północ od Ishtar. Prowadzi tajemniczą zagadkę dotyczącą pradawnego koczownika - Haran Ho, towarzyszy Bezimiennemu w podróży do grobowca, a po jego zabezpieczeniu nauczy go zaklęcia "Eksplozja lodu" i to za darmo.

    Dalsze losy Edytuj

    Kroczy drogą wiecznego wędrowca wraz z innymi magami i koczownikami, bądź zostaje zabity z ręki Bezimiennego, jeśli stanie po stronie Asasynów.

    CiekawostkiEdytuj

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki