Wikia

Gothicpedia

Nefarius

Dyskusja0
4521stron na
tej wiki
Nefarius
Nefarius (Gothic I) (by Jao98)
Nefarius w Gothic I
Informacje
  • Gildia
  • Miejsce zamieszkania
  • Dzierżona broń
  • Magia Runiczna 
  • Noszony strój
  • Występowanie
  • Wyznanie
  • Dubbing

Nefarius – postać występująca w Gothic I, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest to mag wody, drugi najpotężniejszy po Saturasie, brał udział w tworzeniu bariery nad kolonią karną.

Gothic I Edytuj

W pierwszej części gry zajmuje się testowaniem nowych czarów. Jest "prawą ręką" Saturasa. On wyznacza tych najemników, którzy są godni zaszczytu przystąpienia do kręgu wody.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W Nocy Kruka jest z pozostałymi magami wody. To on pracuje nad otwarciem portalu do Jarkendaru. Kiedy Bezimienny postanawia wspomóc magów wody w ich działaniach, Nefarius zleca mu zadanie odnalezienia trzech zagubionych części ornamentu, będącego kluczem do portalu. Po dotarciu do Jarkendaru, bada ruiny i nadal zgłębia tajemnice portalu. Jeżeli Bezimienny zostanie magiem ognia, może się u niego nauczyć wszystkich czarów magii wody i ognia.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Nefarius z innymi magami wody zamknął przejście do Jarkendaru i przeniósł się do Khorinis. Bandyci Lariusa pozbawili go wolności. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania jedzenia Snafa. Po pokonaniu bandytów z obozu za sprawą baronowej odzyskuje swój ekwipunek. Ze względu na warunki więzienia nie zgadza się pomóc baronowej w walce z bandytami.

Gothic 3 Edytuj

W trzeciej części znajduje się na pustyni Varant, na północ od Ishtar. Prowadzi tajemniczą zagadkę dotyczącą pradawnego koczownika - Haran Ho, towarzyszy Bezimiennemu w podróży do grobowca, a po jego zabezpieczeniu nauczy go zaklęcia "Eksplozja lodu" i to za darmo.

Dalsze losy Edytuj

Kroczy drogą wiecznego wędrowca wraz z innymi magami i koczownikami, bądź zostaje zabity z ręki Bezimiennego, jeśli stanie po stronie Asasynów.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma taką samą twarz jak Lothar.

Więcej od Wikii

Losowa wiki