Fandom

Gothicpedia

Nefarius

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Nefarius
G • GII:NK • G3
Nefarius (G1).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
KdW_603_Nefarius
Nefarius
G • GII:NK • G3
Nefarius (NK) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce pobytu
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
KdW_1402_addon_Nefarius_NW (Khorinis)
KdW_14020_addon_Nefarius_ADW (Jarkendar)
Nefarius
G • GII:NK • G3
Nefarius (G3) (by Kubar906).png

Informacje
Gildia
Miejsce pobytu
Na północny zachód od Ishtar
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Zależny od decyzji Bezimiennego
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Nefarius

Nefarius – postać występująca w Gothic, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest to drugi najpotężniejszy mag wody pod barierą i jeden z potężniejszych w sadze, brał udział w tworzeniu bariery nad kolonią karną.

Gothic Edytuj

Zajmuje się testowaniem nowych czarów. Jest "prawą ręką" Saturasa. On wyznacza tych najemników, którzy są godni zaszczytu przystąpienia do kręgu wody.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa z pozostałymi magami wody. To on pracuje nad otwarciem portalu do Jarkendaru. Kiedy Bezimienny postanawia wspomóc magów wody w ich działaniach, Nefarius zleca mu zadanie odnalezienia trzech zagubionych części ornamentu, będącego kluczem do portalu. Po dotarciu do Jarkendaru, bada ruiny i nadal zgłębia tajemnice portalu. Jeżeli Bezimienny zostanie magiem ognia, może się u niego nauczyć wszystkich czarów magii wody i ognia.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nefarius z innymi magami wody zamknął przejście do Jarkendaru i przeniósł się do Khorinis. Bandyci Lariusa pozbawili go wolności. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania jedzenia Snafa. Po pokonaniu bandytów z obozu za sprawą baronowej odzyskuje swój ekwipunek. Ze względu na warunki więzienia nie zgadza się pomóc baronowej w walce z bandytami.

Gothic 3 Edytuj

Znajduje się na pustyni Varant, na północ od Ishtar. Prowadzi tajemniczą zagadkę dotyczącą pradawnego koczownikaHaran Ho, towarzyszy Bezimiennemu w podróży do grobowca, a po jego zabezpieczeniu rozpoczyna badania nad nim. Po przeczytaniu prastarych zapisków, mag będzie mógł nauczyć bohatera zaklęcia "eksplozja lodu".

Dalsze losy Edytuj

Kroczy drogą Wiecznego Wędrowca wraz z innymi magami i koczownikami, bądź zostaje zabity z ręki Bezimiennego, jeśli stanie po stronie asasynów.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic 3 wygląda na starszego, podobnie jak inni magowie wody w tej części gry. Zmienia to modyfikacja Content Mod gdzie jego twarz znacznie bardziej przypomina tę z poprzednich części.

Więcej w Fandom

Losowa wiki