FANDOM

Nefarius – postać, występująca w Gothic, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest to drugi najpotężniejszy Mag Wody pod barierą i jeden z potężniejszych w sadze. Brał udział w tworzeniu bariery nad kolonią karną.

Gothic Edytuj

Zajmuje się testowaniem nowych czarów. Jest prawą ręką Saturasa. On wyznacza tych najemników, którzy są godni zaszczytu przystąpienia do kręgu wody.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa z pozostałymi magami wody. To on pracuje nad otwarciem portalu do Jarkendaru. Kiedy Bezimienny postanawia wspomóc magów wody w ich działaniach, Nefarius zleca mu zadanie odnalezienia trzech zagubionych części ornamentu, będącego kluczem do portalu. Po dotarciu do Jarkendaru, bada ruiny i nadal zgłębia tajemnice portalu. Jeżeli Bezimienny zostanie magiem ognia, może się u niego nauczyć wszystkich czarów magii wody i ognia.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nefarius z innymi magami wody zamknął przejście do Jarkendaru i przeniósł się do Khorinis. Bandyci Lariusa pozbawili go wolności. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania jedzenia Snafa. Po pokonaniu bandytów z obozu za sprawą baronowej odzyskuje swój ekwipunek. Ze względu na warunki więzienia nie zgadza się pomóc baronowej w walce z bandytami.

Gothic 3 Edytuj

Znajduje się na pustyni Varant, na północ od Ishtar. Prowadzi tajemniczą zagadkę dotyczącą pradawnego koczownikaHaran Ho, towarzyszy Bezimiennemu w podróży do grobowca, a po jego zabezpieczeniu rozpoczyna badania nad nim. Po przeczytaniu prastarych zapisków, mag będzie mógł nauczyć bohatera zaklęcia „eksplozja lodu”.

Dalsze losy Edytuj

Kroczy drogą Wiecznego Wędrowca wraz z innymi magami i koczownikami, bądź zostaje zabity z ręki Bezimiennego, jeśli stanie po stronie asasynów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki