FANDOM

Natalia – postać występująca w Gothic. Jest niewolnicą.

Przed akcją gry Edytuj

Została wymieniona za magiczną rudę na placu wymian. Prawdopodobnie trafiła na początku na zamek w Starym Obozie do magnata Gomeza, lecz później została wymieniona za bagienne ziele z Y'Berionem.

Gothic Edytuj

Przebywa w świątyni w Obozie Bractwa wraz ze swoją towarzyszką Chani. Jest jedną z dwóch kobiet Jaśnie Oświeconego Mistrza Y'Beriona. Większość czasu spędza na wachlowaniu go liściem palmowym. W przeciwieństwie do kobiet Gomeza, Natalia posiada większą swobodę, mając czas na wypoczynek i własną kwaterę.

Edycja rozszerzona Edytuj

W tej modyfikacji opowiada bohaterowi, jak trafiła do kolonii. Przed wrzuceniem do Górniczej Doliny, była przyjaciółką i uczennicą Sagitty. Gdy jej mentorka nad ranem udała się w las po grzyby, do Natalii przyszli farmerzy wraz z Onarem i jego ojcem, który miał zawał serca. Mimo że ona sama nie miała tak dużego doświadczenia, jak jej nauczycielka, chciała pomóc starcowi robiąc wywar z serafisów oraz rdestów polnych. Gdy okazało się, że mikstura nie przynosi oczekiwanych efektów, ojciec Onara zmarł kilka minut po zażyciu wywaru. Onar oskarżył ją o otrucie i trafiła do Gomeza, a następnie do Y'Beriona. Wspomina także, że ludzie nazywali je wiedźmami i oszustkami, ale gdy im coś dolegało od razu przybywali na leczenie do nich. Jej historia jest kanoniczna z tą, którą przedstawia modyfikacja Global Mod.

Global Mod Edytuj

Natalia przeżyła upadek bariery i wraz z Angarem skryła się w starej Wieży Mgieł w Górniczej Dolinie, gdzie pełni tę samą rolę co Sagitta. W porównaniu do Gothic jej charakter zmienił się diametralnie. Stała się szaloną wiedźmą, nieco podobną do Ignaza. Nie przeszkadza jej nawet, że w głębi korytarzy wieży mieszkają ożywieńcy. Jak sama twierdzi: Od czego jest Angar?. Może handlować z Bezimiennym i pomóc mu w odszukaniu ksiąg Chromaninu.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie zginęła podczas ucieczki.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Edycja rozszerzona deklaruje się jako wyznawczyni Śniącego.
  • Jej wygląd w Global Mod nie zgadza się z tym z Gothic. W modyfikacji ma taką samą twarz jak Cassia czy Velaya, czarny kolor włosów oraz nosi strój Siry. Naprawia to modyfikacja Przeznaczenie, gdzie posiada swój dawny wygląd.