FANDOM

Baal Namib – postać, występująca w Gothic. Jest to guru mieszkający w obozie bractwa.

Gothic Edytuj

Jest jednym z najbardziej wpływowych guru. Przebywa niedaleko głównego wejścia, wraz z Lesterem. Aby zdobyć jego poparcie, Bezimienny aranżuje wraz z Lesterem scenkę, w której mówi Lesterowi, iż miał wizję od Śniącego i że wyparł się innych bogów. Po wszystkim Namib odzywa się do bohatera i wysyła go do Cor Kaloma, który zajmuje się nowo przybyłymi. Jeśli bohater chce otrzymać zbroję nowicjusza, powinien zgłosić się do niego.

Modyfikacje Edytuj

Returning Edytuj

Po upadku bariery wraz z innymi guru i nowicjuszami wydostał się z Kolonii i osiadł w Nowym Obozie Bractwa, który założył Baal Orun. Przez większość czasu naucza nowicjuszy o magii. Jeżeli bohater chciałby przyłączyć się do obozu, to musi uśpić jednego z jego uczniów za pomocą odpowiedniego zaklęcia. Gdy Bezimienny osiągnie próg 60 punktów many, będzie mógł pomóc mu w dalszym jej zwiększaniu. Bierze udział w bitwie nieopodal farmy Onara.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Baal Namib po ucieczce z Górniczej Doliny udał się na północny wschód wyspy Khorinis. Tam jako wyznawca Beliara stał się jednym z alchemików Czarnego Światła. Velaya spotyka go przy jednym ze stołów alchemicznych. Mówi bohaterce, że jest pierwszą wierną, która udała się na pielgrzymkę do świątyni Beliara. Proponuje jej rozmowę z Orikiem. Po wykryciu kłamstwa wojowniczki Baal Namib zaczyna atakować ją swoimi czarami. W modyfikacji ginie po wymagającej walce.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery i wygnaniu Śniącego, Baal Namib został opętany przez Smoka Ożywieńca i stał się poszukiwaczem.

Ciekawostki Edytuj

  • W państwie Namibia istnieje pustynia o nazwie Namib.