FANDOM

Nagur – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to członek Gildii Złodziei.

Przed akcją gryEdytuj

Przechwyca dostawę Baltrama od farmera Akila, podrzynając gardło chłopca na posyłki.

Gothic IIEdytuj

Całymi dniami i nocami przesiaduje w "Gospodzie pod Kuternogą", znajdującej się w dzielnicy portowej miasta Khorinis. Zleca Bezimiennemu (o ile nie wybrał gildii strażnika miejskiego lub Maga Ognia) przejęcie kolejnej dostawy, obiecując z góry czterysta sztuk złota. Bohater może przystać na propozycję lub dostarczyć Baltramowi przesyłkę, a na samego Nagura donieść Lordowi Andre. Decydując się na to ostatnie, złodzieje nie zapałają do Bezimiennego przyjaźnią i wyślą płatnego mordercę, aby pomścić towarzysza.

Velaya - Historia WojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki początkowo ukrywa się przed bohaterką. Później okrada z łupów magazyn portowy. Stoi na parterze. Ostrzega Velayę, że przyszła za późno. Po zdenerwowaniu głównej bohaterki, dochodzi do bójki. Wojowniczka przeszukuje skrzynie, ale okazuje się, że nie ma sporej części łupu. Stojący w dawnym obserwatorium Laresa złodziej mówi jej, że skarb znajduje się na dnie morza. Po poszukiwaniach Kardif obwieszcza, iż Nagur z dwoma wynajętymi złodziejami uciekł poza miasto. Złodziej, stojący na drodze z miasta do tawerny szyderczo się uśmiecha i rozkazuje ochroniarzom zabójstwo dziewczyny. Po przegranej walce rabusiów jego życie zależy od Velai.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Nagur został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki