Fandom

Gothicpedia

Nadja

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Nadja
Nadja (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Informacje
Gildia
Zawód
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_435_Nadja

Nadja – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to kurtyzana pracująca w domu publicznym – Czerwona Latarnia, którego właścicielem jest Bromor.

Gothic II Edytuj

Jak można wywnioskować z rozmowy z Borką, jest główną atrakcją Czerwonej Latarni. Tylko z nią Bezimienny może spędzić noc. Kosztuje to 50 sztuk złota. Jeśli bohater jest strażnikiem miejskim, Nadja może powiedzieć mu o tym, że to Borka sprzedaje bagienne ziele w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Może udzielić Bezimiennemu paru informacji o swojej zaginionej koleżance z pracy Lucii. Nie miała o niej dobrego zdania, twierdziła, że Lucia była dziwką nie tylko z zawodu.

L'HIVER Edition Edytuj

Ma zmieniony wygląd. Zamiast czarnej sukni posiada gorset odsłaniający piersi. Ma też zmienioną teksturę twarzy i dodano jej nową fryzurę, przez co kurtyzana zamiast brązowych włosów ma teraz rude.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nadja nadal mieszka w porcie. Oznajmia Velayi, iż nie interesują ją kobiety. Za namową Sonji zgadza się zdobyć głos Hanny w nadchodzących wyborach. Bezproblemowo namawia do tego pomysłu swojego stałego klienta Constantino. W modyfikacji ginie z powodu ataku zombie na dzielnicę portową. Jej ciało leży za dźwigiem naprzeciwko Czerwonej Latarni.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita bądź zniewolona.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Bezimienny powie Borce, że Nadja powiedziała mu o zielu, on ją zabije, ale jej ciała nigdzie nie znajdzie.
  • Nadja, tak jak i Vanja oraz Sonja, jest imieniem rosyjskim.
  • Jest jedyną kobietą z którą Bezimienny może uprawiać seks.
  • W modyfikacji L'HIVER Edition pomimo nowego wyglądu, wygląda na filmiku tak samo jak w podstawowej wersji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki