Fandom

Gothicpedia

Mroczny Las

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mroczny las na Feshyr
Lasf.jpg
Informacje
Typ
Las
Położenie
Mieszkańcy
zwierzęta
Zarządca
Brak
Ważne postacie
Ważne miejsca
Występowanie

Mroczny las – lokacja, występująca w ArcaniA. Jest to tajemniczy las znajdujący się w południowej części wyspy Feshyr.

ArcaniA Edytuj

Żyją tu takie zwierzęta jak wilki, młode pełzacze czy szkodniki gliniaste. Znajdują się tu liczne jaskinie, a w jednej z nich ukryta jest Hańba Orruka – broń, którą ork Orruk przez przypadek zabił ojca farmera Knuta. Mieszka w nim wiedźma o imieniu Lyrca. Pod całym lasem rozciąga się dziwaczna jaskinia, którą Bezimienny widział w snach. Bardziej przypomina ona jednak grobowiec, gdyż znajduje się tam wiele sarkofagów i grobów. Do lasu można się dostać przez jaskinie w wodospadzie, które objął za swoją kryjówkę Diego. Bohater udaje się tu do wiedźmy Lyrcy z ziołami od Diega. Ona opowiada mu, że Alma nie jest jego matką, tylko znalazła go pewnego burzowego dnia na brzegu. W końcu wiedźma każe mu zamknąć oczy i zabiera go do podziemi lasu. Przez cały czas swojego snu, w bohaterze rozbudzała się drzemiąca w nim magia. Z polecenia Lyrcy Bezimienny zabija niszczące las szkodniki gliniaste, przy pomocy zaklęć błyskawicy, które dostał od wiedźmy. Zanim jednak daje radę opuścić podziemia, Feshyr zaatakowały Krwawe Żmije pod przywództwem Drurhanga i zabiły wszystkie bliskie mu osoby.

Ważne miejsca Edytuj

  • Chata Lyrcy
  • Podziemia

Ciekawostki Edytuj

  • Na skraju Mrocznego Lasu znajduje się niemożliwa do otwarcia brama. Prowadzi ona na pola farmera Knuta.

Więcej w Fandom

Losowa wiki