FANDOM

Mroczny las – lokacja, występująca w ArcaniA. Jest to tajemniczy las znajdujący się w południowej części wyspy Feshyr.

ArcaniA Edytuj

Żyją tu takie zwierzęta jak wilki, młode pełzacze czy szkodniki gliniaste. Znajdują się tu liczne jaskinie, a w jednej z nich ukryta jest Hańba Orruka – broń, którą ork Orruk przez przypadek zabił ojca farmera Knuta. Mieszka w nim wiedźma o imieniu Lyrca. Pod całym lasem rozciąga się dziwaczna jaskinia, którą Bezimienny widział w snach. Bardziej przypomina ona jednak grobowiec, gdyż znajduje się tam wiele sarkofagów i grobów. Do lasu można się dostać przez jaskinie w wodospadzie, które objął za swoją kryjówkę Diego. Bohater udaje się tu do wiedźmy Lyrcy z ziołami od Diega. Ona opowiada mu, że Alma nie jest jego matką, tylko znalazła go pewnego burzowego dnia na brzegu. W końcu wiedźma każe mu zamknąć oczy i zabiera go do podziemi lasu. Przez cały czas swojego snu, w bohaterze rozbudzała się drzemiąca w nim magia. Z polecenia Lyrcy Bezimienny zabija niszczące las szkodniki gliniaste, przy pomocy zaklęć błyskawicy, które dostał od wiedźmy. Zanim jednak daje radę opuścić podziemia, Feshyr zaatakowały Krwawe Żmije pod przywództwem Drurhanga i zabiły wszystkie bliskie mu osoby.

Ważne miejsca Edytuj

  • Chata Lyrcy
  • Podziemia

Ciekawostki Edytuj

  • Na skraju Mrocznego Lasu znajduje się niemożliwa do otwarcia brama. Prowadzi ona na pola farmera Knuta.