FANDOM

Morgharstrażnik kopalni, występujący w modyfikacji Mroczne Tajemnice.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Często pali bagienne ziele, choć nie ma tak wygórowanych wymagań pod tym względem jak Gorth. Jest jednocześnie podobny do innych strażników kopalni, ale i dość przyjaźnie nastawiony do Bezimiennego. Pyta bohatera, czy został już należycie przywitany w obozie. Jeśli bohater odpowie, że nie, Morghar z radością go „przywita” uderzeniem pięści. Jeśli jednak odpowie, że tak, strażnik srogo się zawiedzie. Gdy Bezimienny wchodzi do jego chaty i zabiera z niej list, Morghar reaguje początkowo dość agresywnie, jednak uspokaja się, gdy bohater stwierdza, że pomylił jego dom z wychodkiem. Po rozmowie z nim przynosi mu dwa piwa. Gdy obaj wypiją łyk zimnego, soczystego alkoholu idą załatwić sprawę przedstawioną w liście. Na miejscu okazuje się, że człowiek, którego obaj mieli zabić został zabity przez ścierwojady. W drodze powrotnej do obozu Morghar pokazuje bohaterowi jaskinię, w której widział niegdyś Melkora. Jest jednym z członków wyprawy na bandytów.

Ciekawostki Edytuj

  • W wiadomości do Morghara zawarte są dwa błędy ortograficzne. Jest to najprawdopodobniej błąd programistów. Błędy zostają poprawione w wersji 2.0.