Fandom

Gothicpedia

Morghar

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Morghar
Morghar (MT) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Grd_999_morghar

Morgharstrażnik kopalni, występujący w modyfikacji Mroczne Tajemnice.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Często pali bagienne ziele, choć nie ma tak wygórowanych wymagań pod tym względem jak Gorth. Jest jednocześnie podobny do innych strażników kopalni, ale i dość przyjaźnie nastawiony do Bezimiennego. Pyta bohatera, czy został już należycie przywitany w obozie. Jeśli bohater odpowie, że nie, Morghar z radością go „przywita” uderzeniem pięści. Jeśli jednak odpowie, że tak, strażnik srogo się zawiedzie. Gdy Bezimienny wchodzi do jego chaty i zabiera z niej list, Morghar reaguje początkowo dość agresywnie, jednak uspokaja się, gdy bohater stwierdza, że pomylił jego dom z wychodkiem. Po rozmowie z nim przynosi mu dwa piwa. Gdy obaj wypiją łyk zimnego, soczystego alkoholu idą załatwić sprawę przedstawioną w liście. Na miejscu okazuje się, że człowiek, którego obaj mieli zabić został zabity przez ścierwojady. W drodze powrotnej do obozu Morghar pokazuje bohaterowi jaskinię, w której widział niegdyś Melkora. Jest jednym z członków wyprawy na atak na bandytów.

Ciekawostki Edytuj

  • W wiadomości do Morghara zawarte są dwa błędy ortograficzne. Jest to najprawdopodobniej błąd programistów. Błędy zostają poprawione w wersji 2.0.

Więcej w Fandom

Losowa wiki