Fandom

Gothicpedia

Mordrag

5073strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
Mordrag
Mordrag (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Informacje
Gildia
Zawód
Kurier
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Org_826_Mordrag

Mordrag – postać, występująca w Gothic. Jest on szkodnikiem z Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest kurierem Magów Wody i posiada pieczęć kuriera. Przebywa niedaleko zawalonej wieży w Starym Obozie. Mordrag irytuje Thorusa, gdyż najpierw kradnie towary ze Starego Obozu, a potem je tam odsprzedaje. Thorus zleca Bezimiennemu zadanie polegające na wygonieniu Mordraga z obozu. W tym celu Bezimienny może zabić kuriera lub iść z nim do Nowego Obozu. W obydwu przypadkach wykona zadanie Thorusa. Pomoże Bezimiennemu w dołączeniu do Nowego Obozu. Gdy bohater wybierze drugą opcję, Mordrag będzie przebywał w karczmie na jeziorze i da bohaterowi pierścień, dzięki któremu Roscoe wpuści go do Laresa. Po wygnaniu Mordraga z obozu, Bezimienny dowiaduje się od Fiska, że był on jego paserem. Bezimienny po dołączeniu do Nowego Obozu ma pomóc mu sprawdzić co się dzieje na bagnach.

Dalsze losy Edytuj

W zależności od decyzji Bezimiennego Mordrag ginie jeszcze pod barierą bądź przeżywa, a po upadku bariery ginie lub zostaje bandytą.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny ze szkodników trzyma broń jednoręczną oburącz.
  • Jest jedynym szkodnikiem w Starym Obozie.
  • Oprócz Bezimiennego (jeśli wybierze on Nowy Obóz) jest jedynym znanym kurierem Magów Wody.
  • Główny bohater modyfikacji Jaktyl wygląda dokładnie jak Mordrag.
  • Thorus mówi Bezimiennemu, że Mordrag kradnie towary magnatom, a potem odsprzedaje, jednak w ekwipunku nie ma żadnych luksusowych towarów. Posiada to, co zwykły szkodnik.
  • W modyfikacji Świat Skazańców posiada pierścień skradziony magnatom.
  • W zadaniu, w którym bohater musi wypędzić Mordraga, wyjawienie mu, że pracuje dla Thorusa spowoduje niezaliczenie zadania – nawet, jeśli postanowi zabić szkodnika na miejscu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki