Fandom

Gothicpedia

Mordrag

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Mordrag – postać, występująca w Gothic. Jest on szkodnikiem z Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest kurierem Magów Wody i posiada pieczęć kuriera. Przebywa niedaleko zawalonej wieży w Starym Obozie. Mordrag irytuje Thorusa, gdyż najpierw kradnie towary ze Starego Obozu, a potem je tam odsprzedaje. Thorus zleca Bezimiennemu zadanie polegające na wygonieniu Mordraga z obozu. W tym celu Bezimienny może zabić kuriera lub iść z nim do Nowego Obozu. W obydwu przypadkach wykona zadanie Thorusa. Pomoże Bezimiennemu w dołączeniu do Nowego Obozu. Gdy bohater wybierze drugą opcję, Mordrag będzie przebywał w karczmie na jeziorze i da bohaterowi pierścień, dzięki któremu Roscoe wpuści go do Laresa. Po wygnaniu Mordraga z obozu, Bezimienny dowiaduje się od Fiska, że był on jego paserem. Bezimienny po dołączeniu do Nowego Obozu ma pomóc mu sprawdzić co się dzieje na bagnach.

Dalsze losy Edytuj

W zależności od decyzji Bezimiennego Mordrag ginie jeszcze pod barierą bądź przeżywa, a po upadku bariery ginie lub zostaje bandytą.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny ze szkodników trzyma broń jednoręczną oburącz.
  • Jest jedynym szkodnikiem w Starym Obozie.
  • Oprócz Bezimiennego (jeśli wybierze on Nowy Obóz) jest jedynym znanym kurierem Magów Wody.
  • Główny bohater modyfikacji Jaktyl wygląda dokładnie jak Mordrag.
  • Thorus mówi Bezimiennemu, że Mordrag kradnie towary magnatom, a potem odsprzedaje, jednak w ekwipunku nie ma żadnych luksusowych towarów. Posiada to, co zwykły szkodnik.
  • W modyfikacji Świat Skazańców posiada pierścień skradziony magnatom.
  • W zadaniu, w którym bohater musi wypędzić Mordraga, wyjawienie mu, że pracuje dla Thorusa spowoduje niezaliczenie zadania – nawet, jeśli postanowi zabić szkodnika na miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki