Fandom

Gothicpedia

Mordrag

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Mordrag – postać występująca w Gothic. Jest on szkodnikiem z Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest kurierem działającym na zlecenie Magów Wody, dzięki czemu chroni go pewnego rodzaju immunitet. Przebywa niedaleko zawalonej wieży w Starym Obozie. Sprzedaje ludziom Gomeza ich własne, skradzione towary, przez co naraża się Thorusowi, który z powodu powiązań Mordraga z magami ma związane ręce. Strażnik zleca Bezimiennemu zadanie polegające na pozbyciu się Mordraga z obozu. W tym celu Bezimienny może zabić kuriera lub iść z nim do Nowego Obozu. W obydwu przypadkach wykona zadanie od Thorusa. Pomoże Bezimiennemu w dołączeniu do Nowego Obozu. Gdy bohater wybierze drugą opcję, Mordrag będzie przebywał w karczmie na jeziorze i da bohaterowi pierścień, dzięki któremu Roscoe wpuści go do Laresa. Po wygnaniu Mordraga siłą z obozu, Bezimienny dowiaduje się od Fiska, że był on jego paserem. Bezimienny po dołączeniu do Nowego Obozu ma na zlecenie Laresa pomóc mu sprawdzić, co się dzieje na bagnach.

Dalsze losy Edytuj

W zależności od decyzji Bezimiennego Mordrag ginie jeszcze pod barierą bądź przeżywa, a po upadku bariery ginie lub zostaje bandytą.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny ze szkodników nie posiada żadnych umiejętności w walce bronią, tj. trzyma broń jednoręczną oburącz. Znacznie ułatwia to ewentualną walkę z nim.
  • Jest jedynym szkodnikiem w Starym Obozie.
  • Oprócz Bezimiennego (jeśli wybierze on Nowy Obóz) jest jedynym znanym kurierem Magów Wody.
  • Główny bohater modyfikacji Jaktyl wygląda dokładnie jak Mordrag.
  • Thorus mówi Bezimiennemu, że Mordrag kradnie towary magnatom, a potem odsprzedaje, jednak w ekwipunku nie ma żadnych luksusowych towarów. Posiada to, co zwykły szkodnik.
  • Zachwala Nowy Obóz kłamiąc, że Bezimienny znajdzie tam towary za lepsze ceny. W rzeczywistości ceny w całej Kolonii są identyczne.
  • W modyfikacji Świat Skazańców posiada pierścień skradziony magnatom.
  • W zadaniu, w którym bohater musi wypędzić Mordraga, wyjawienie mu, że pracuje dla Thorusa spowoduje niezaliczenie zadania – nawet, jeśli postanowi zabić szkodnika na miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki