FANDOM

Moe – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Stoi przed wejściem do karczmy Kardifa w porcie. Niezależnie od tego, czy Bezimienny chce wejść do knajpy, czy nie, wyłudza od niego pięćdziesiąt sztuk złota. Jeżeli zapłaci – wymusi od bohatera resztę jego pieniędzy, jeśli bohater odda mu je, Moe zostawi go w spokoju. W przypadku, gdy odmówi oddania złota, Moe go zaatakuje. Jeżeli wcale nie zapłaci – również rzuci się na Bezimiennego. Wpuści go tylko wtedy, gdy nie będzie miał złota, odda mu wszystkie swoje pieniądze lub gdy go pobije. Może udzielić bohaterowi kilku informacji o porcie. Pracuje także dla lichwiarza Lehmara, reklamując jego biznes i zachęcając dłużników do spłacania długów u jego szefa.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Moe nadal pilnuje wejścia do karczmy Kardifa. Z powodu złego zdania o kobietach nie pozwala wejść Velayi do karczmy. Po wygranym przez wojowniczkę pojedynku zmienia zdanie i pozwala wejść bohaterce. Później od Rengaru baronowa dowiaduje się, że obywatel jest wyznawcą Beliara. Po nieudanej próbie ucieczki ginie z ręki Velayi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Returning ma inną twarz.
  • W modyfikacji Przeznaczenie należy do Czarnych Jastrzębi.
  • W grze Risen 3: Władcy Tytanów, również występuje postać Moe, która również pilnuje gospody, i też atakuje głównego bohatera jeżeli ten nie chce mu zapłacić.
  • Po zaatakowaniu Bezimiennego przez Moe, bohater może poprosić Laresa o pomoc w walce z nim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki