FANDOM

Mod Noworocznymodyfikacja, stworzona przez polską grupę modderów Gniew Beliara Team. Sami twórcy mówią, że jest jednym, wielkim easter eggiem, będącym wariacją na temat ich teamu.

Oficjalne wprowadzenie do fabuły modyfikacji Edytuj

„Pomieszczenie wypełniał odór gnijących zwłok zmieszany z aromatem tanich perfum, którymi ktoś nieudolnie próbował go maskować.

Bezimienny podniósł głowę. W zasięgu jedynej pochodni zawieszonej gdzieś w głębi ciemnej przestrzeni stała postać odziana w długi, czarny płaszcz. Nieznajomy przemówił, a jego głos roztaczał aurę tajemnicy i grozy.

- Bezimienny wybrańcze, jeden z wielu, którzy gościli w mojej… pracowni.

Nadchodzi nowy rok, tacy jak ty topią teraz w beczkach z winem swoje dawne smutki, by być gotowym powitać nowe, które zawładną ich duszami na kolejny rok. Jednak los miał, co do ciebie inne plany, na twoje nieszczęście złożyło się tak, że są one zbieżne z moimi.

Wyruszysz w nieznane, w mrok wiecznej nocy, tam gdzie świat urywa swe granice, by móc dzielić łoże nicości z chaosem. Niewielu przeżyło tę wędrówkę. Mam nadzieję, że ty będziesz miał więcej szczęścia… A teraz żegnaj i kiedy spotkasz śmierć nie lękaj się, bo przyniesie ci wybawienie…

Bezimienny zatracił świadomość. Ostatnim, co pamiętał był napis: Xardas17 widniejący nad głową nekromanty…”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki