Moc przodków

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moc przodków
Moc przodków (ikonka) (G3) (by Kubar906).png
Moc przodków (by Cassidy005).png

Informacje
Typ
Miecz dwuręczny
Obrażenia
135
Wymagane umiejętności
Wymagana siła
270
Specjalne
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami: +8
Wartość kupna
60000 sztuk złota
Wartość sprzedaży
18000 sztuk złota
Występowanie
Kod na przywołanie
give It_2H_AncestorMight_01

Moc przodków – oręż, występujący w Gothic 3. Jest wykonany z czystej rudy, rękojeść posiada złote elementy.

Gothic 3 Edytuj

Jest to druga z najlepszych broni dwuręcznych. Bezimienny może go zdobyć jedynie wykonując go na kowadle. Potrzebny jest do tego projekt, składniki oraz umiejętności kucia broni z czystej rudy. Jego projekt znajduje się w jednej z czterdziestu ośmiu skrzyń rozmieszczonych po Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Jest to bardzo potężna broń, wykonywana jedynie przez najlepszych Nordmarskich kowali. Jego wartość wynosi osiemnaście tysięcy sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Można go zdobyć otwierając skrzynię niedaleko Faring. Klucze do niej mają: Rollan, Morgan i Tavin.

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląda jak miecz demona, lecz nie posiada czerwonej otoczki dookoła ostrza i nie wymaga ogromnej ilości siły.

Więcej w Fandom