FANDOM

Mleko – napój pozyskiwany przede wszystkim z owiec, lub krów. Jest bardzo smaczne, można je więc śmiało pić. Nie było ono eksportowane do kolonii, furorę zrobiło tylko w Khorinis i w Myrtanie.

Gothic II Edytuj

Bezimienny może kupić mleko u prawie każdego handlarza żywnością. W swoim asortymencie posiada je czeladnik Rupert, farmerka Elena i właściciel gospody Orlan. Od trzeciego rozdziału kupiec Baltram, oferuje kilka butelek białego napoju. Dopiero od piątego rozdziału bohater kupi parę butelek od żony SekobaRosi.

Mleko nie jest drogie, warte jest zaledwie piętnaście sztuk złota. Mieszkańcy wyspy wolą jednak obchodzić dalekim krokiem tego typu przysmaki, gdyż cenniejsze dla nich jest piwo bądź gin. Po wypiciu regeneruje pięć punktów trafień i jeden punkt many.

Bezimienny, jeżeli będzie chciał się nauczyć umiejętności myśliwskich, może przynieść butelkę mleka myśliwemu Gromowi.

Gothic 3 Edytuj

Mleko można pozyskać, przeszukując ciało zabitej krowy. Czasem stoi też w domach niektórych mieszkańców kontynentu. Po wypiciu regeneruje dwa punkty procentowe punktów życia i many.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II i Gothic II: Noc Kruka mleko ma źle nałożoną teksturę, jedna górna ścianka butelki jest pokryta dziwnymi, kolorowymi smugami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki