FANDOM

Mika - postać występująca w modyfikacji The Vulcano Quest. Jest to najemnik mieszkający na wyspie.

The Vulcano Quest Edytuj

Przez całe dnie śpi w jaskini najemników, Paul w pierwszej rozmowie z Lariusem nazywa go "wiecznym wartownikiem". Rola Miki w fabule modyfikacji nie jest szczególna - jest powiązany z dwoma zadaniami pobocznymi. Jeśli Larius zdecyduje się przyłączyć do najemników Paula, Mika będzie chciał zadać mu trzy pytania i poprze jeśli odpowie poprawnie na każde z nich:

  1. Najpierw Larius ma odpowiedzieć ile ziemi jest w dziurze o szerokości, długości i głębokości równej dwóm centymetrom
  2. Drugim pytaniem jest zwykłe działanie matematyczne - najemnik opowiada o mężczyźnie z jabłkami, które klika stracił i kilka zyskał
  3. Ostatnie pytanie jest trywialne - Mika zapyta jedynie ile z dwunastu świeczek zostanie na torcie jeśli kilka zdmuchniemy.

Niezależnie od wybranej gildii jest też powiązany z zadaniem od Erika - jakiś czas temu pożyczył od maga jego halabardę i do tej pory jej nie zwrócił. Zadaniem przybysza jest wyciągnięcie broni od Miki. Gdy sprawiał jakieś problemy Larius ma mu powiedzieć Lokomotion. Najemnik słysząc to słowo oddaje halabardę, a po zwróceniu jej Erikowi zadanie kończy się powodzeniem. Pod koniec akcji modyfikacji płynie z magami i resztą najemników na ratunek wyspie Lariusa.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Gothic II występuje strażnik Mika.
  • Jeśli, przy pomocy kodów, bohater wejdzie do jaskini drugim wejściem, tzn. omijając Horsta, Mika przeprowadzi z nim dokładnie taki sam dialog jak on.
  • Całe dnie Paul pracuje w swojej kuźni, jest więc dość dziwne, że Mika może spać w takim hałasie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki