Fandom

Gothicpedia

Mika

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Mika
Mika (Gothic II) (by SpY).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 8
GII:NK: 10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Skrzyżowanie na wschodniej drodze do miasta Khorinis
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
mil_337_mika

Mika – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik miejski mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Stoi przy wschodniej drodze do miasta Khorinis, tuż obok skrzyżowania dróg wiodących do latarni morskiej i farmy Akila. Za dziesięć sztuk złota może pomóc każdemu obywatelowi, gdyby ten miał jakiekolwiek kłopoty. Gdy Bezimienny zapłaci mu dziesięć sztuk złota, Mika pomoże mu z bandytami oraz dzikimi zwierzętami. Bohater może też się zwrócić do niego z prośbą o pomoc dla farmera Akila, którego naszli najemnicy Engardo i Alvares z farmy Onara.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Mika otrzymuje od Lorda Protektora Andre rozkaz pilnowania wschodniej bramy. Strażnik z początku odmawia wpuszczenia Velayi do miasta, lecz po zdobyciu szóstego poziomu doświadczenia zmienia zdanie i pozwoli wojowniczce wejść pod warunkiem eskortowania dostawy z farmy Akila. Żąda od niej również siedemdziesięciu sztuk złota. Kiedy Egill i Ehnim przybywają z bohaterką, Mika zdradza kobiecie hasło, dzięki któremu strażnicy wpuszczą ją do środka.

Złote Wrota Edytuj

Wraz z ekspedycją Lorda Hagena wyrusza do Jarkendaru. Podczas pierwszej rozmowy z Bezimiennym nie jest do niego pozytywnie nastawiony – wypomina mu, że odpłynął i zostawił mieszkańców na pastwę losu jednak mówi mu, że poradzili sobie bez niego. Gdy przyszły król dowiaduje się, że powodem jego humoru jest łuk, który chciał kupić od Hakona postanawia udać się z tym do kupca. Od niego dowiaduje się, że łuk kupił Andre, który w zamian prosi dawnego skazańca o przysługę. Po zrobieniu jej dostaje łuk za darmo i oddaje go Mice, a ten jest zadowolony z tego powodu i przeprasza bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Mika został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Mika może być też źródłem nieograniczonych punktów doświadczenia. Wystarczy poprosić go o pomoc w walce z najemnikami na farmie Akila, a po drodze cały czas go zatrzymywać i mówić, że farmer Akil został zaatakowany przez najemników.

Więcej w Fandom

Losowa wiki