Fandom

Gothicpedia

Miecz runiczny

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Miecz runiczny – oręż, występujący w Gothic II (tylko dzięki kodom), Gothic II: Noc Kruka oraz Gothic 3.

Gothic II Edytuj

Jest to krótki miecz jednoręczny, z lekko niebieskim ostrzem oraz pozłacaną rękojeścią. W drugiej części, Bezimienny nie ma możliwości zdobycia tego miecza. Można go otrzymać jedynie za pomocą kodów. Oręż zadaje 55 punktów obrażeń i wymaga 50 punktów siły. Wartość sprzedaży to 240 sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląda identycznie jak w podstawowej wersji. Sprzedaje go knecht Martin, kwatermistrz paladynów znajdujący się w dokach za dzielnicą portową, Bezimienny może go kupić za 1100 sztuk złota. Wartość sprzedaży oręża to 165 sztuk złota. W dodatku do Gothic II zwiększono ilość obrażeń oraz wymaganą siłę do 110 punktów.

Gothic 3 Edytuj

W trzeciej części oręż ma proste ostrze na którym wykuto słowo „Innos” zapisane alfabetem runicznym. Na jelcu i głowicy umieszczono trzy duże, czerwone kamienie. Miecz runiczny bohater może wykonać samodzielnie, jeśli posiada odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy. Aby go użyć bohater potrzebuje umiejętności walki mieczem oraz 210 punktów siły. Oręż zadaje 105 punktów obrażeń. Dzierżąc w dłoni miecz, Bezimienny zyskuje dodatkowo po 5 punktów ochrony przed pociskami, uderzeniami i ostrzami. Wartość kupna to 30000 sztuk złota, cena sprzedaży spada do 9000 sztuk złota.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka jest tańszy od wersji z Gothic II, chociaż ma lepsze statystyki.
  • W Quest Pack 4 wyglądem przypomina ognisty miecz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki