Fandom

Gothicpedia

Miecz mistrzowski

Przekierowano z Miecz Mistrzowski

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Miecz mistrzowski – miecz jednoręczny, występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic II Edytuj

Jest najlepszym mieczem, który wymaga do posługiwania się zręczności, zamiast siły. Bezimienny może zdobyć tylko trzy sztuki tej broni na całej wyspie Khorinis. Dwie są w posiadaniu członków Gildii Złodziei, przywódczyni gildii Cassii oraz mistrza otwierania zamków Ramireza. Trzeci z mieczy znajduje się w Górniczej Dolinie, na pierwszym piętrze wieży Xardasa, broni go demon i dwa szkielety gobliny.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Nadal stanowi wyśmienitą broń dla zręcznego bohatera, jednak istnieje o wiele lepszy oręż. Bezimienny może kupić u kwatermistrza Martina w dzielnicy portowej za dwa tysiące czterysta sztuk złota, ale tylko jeśli wcześniej nic od niego nie kupił, gdyż później sam będzie dzierżył ten miecz.

Gothic 3 Edytuj

Bohater może go znaleźć w jednej z czterdziestu ośmiu skrzyń porozrzucanych po Myrtanie, Nordmarze i Varancie lub wykuć, do czego potrzebne są dwie katany (jedną może znaleźć w ciężkiej skrzyni).

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki