Fandom

Gothicpedia

Mezir

5222strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Mezir – postać, występująca w Gothic 3. Jest to poszukiwacz artefaktów i stary przyjaciel samego Zubena.

Gothic 3 Edytuj

Jego obóz znajduje się niedaleko świątyni w Mora Sul. Wielu uważa go za szaleńca i wariata, ale nikt nie zwraca uwagi na jego bogactwo, którym są artefakty. Nikt oprócz jego przyjaciela Zubena, którego zna osobiście, ale ostatni raz widział go siedemdziesiąt lat temu. Ma on różne wizje i mówi Bezimiennemu, że dotychczas każda się spełniła, jego ostatnia była taka, że przybędzie człowiek z północy, który sprowadzi na wszystkich zagładę, otwierając świątynie. Na początku myślał że będzie to najemnik Kirk przebywający w Mora Sul, ale stracił pewność co do tego. To on ostrzegł niewolnika Yussufa, że świątynia w Mora Sul jest obłożona klątwą i to on ma jeden kawałek surowej rudy ukradziony z Ben Sali, jednak nie kupił go od Hassana tylko znalazł. Jeśli Bezimienny szuka Ramireza i zapyta się Mezira, czy go nie widział, asasyn zaprowadzi go do miejsca gdzie leżą jego zwłoki, pod warunkiem, że potem zabierze go do oazy Murata, ponieważ jest już starcem, a chciałby zaznać jeszcze rozkoszy tego miejsca. Jest ewidentnie zaniepokojony otwarciem świątyni przez bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zasypane głazami. Prawdopodobnie dalej szuka artefaktów wśród ruin. Mógł też zginąć, gdy Bezimienny wraz z koczownikami przechodził przez oazę Murata podczas marszu na Mora Sul.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki