Fandom

Gothicpedia

Meryl

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Meryl – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to złodziej mieszkający w Silden.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Przebywa w okolicach areny. Kiedy pierwszy raz spotyka Bezimiennego, domyśla się, że jest kolejnym wojownikiem. Mówi wtedy, że to przez takich jak on, Myrtana jest pogrążona w chaosie. Władca Silden - Anog, kazał mu zająć się problemem orków atakujących karawany. Meryl zleca wtedy bohaterowi zadanie, polegające na odebraniu kupcowi o imieniu Dylan amuletu, który ma mu pomóc w zajęciu się tą sprawą. Na początku Bezimienny waha się, gdyż nie chcę kraść. Meryl przekonuje go mówiąc, że zabija by zaprowadzić pokój, więc czemu nie może czegoś ukraść. Dylan mieszka w Geldern. Zgadza się on oddać bohaterowi artefakt, w zamian za obietnice, że Meryl nie będzie go już więcej dręczył. Na ten układ zgadza się też sam złodziej. W nagrodę za wykonanie zadania, Meryl wręcza Bezimiennemu list polecający dla Anoga oraz zaczyna nauczać go złodziejstwa. Kiedy przyszły bohater pyta się go, czy wojna wpłynęła na jego "rzemiosło" ten mu odpowiada, że jest trudniej kraść, gdyż ludzie lepiej pilnują swojej własności, ale za to po zakończeniu jej będzie znał nowe techniki kradzieży.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie dalej mieszka w Silden.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki