Fandom

Gothicpedia

Merdarion

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Merdarion
G • GII:NK • G3 • A:G4
Merdarion (GI) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Merdarion
G • GII:NK • G3 • A:G4
Merdarion (NK) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Merdarion
G • GII:NK • G3 • A:G4
Merdarion (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Varant (Plemię Kayora)
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Merdarion
Merdarion
G • GII:NK • G3 • A:G4
Merdarion (G4) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Tytuł
Wielki Mistrz Wody
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Tooshoo
Thorniara
Noszony strój
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing

Merdarion – postać, występująca w Gothic, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 i ArcaniA. Jest to jeden z Magów Wody, znawca sztuki teleportacji. Później zostaje arcymistrzem kręgu magii wody.

Gothic Edytuj

W pierwszej części nie ma dużego wpływu na rozwój fabuły. Prawdopodobnie produkuje runy i zwoje teleportacji do Nowego Obozu, które Bezimienny otrzymuje od Saturasa podczas poszukiwań kamieni ogniskujących, są zrobione właśnie przez niego.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku Gothic II: Noc Kruka przechowuje znalezione kamienie ogniskujące. Po za tym zajmuje się starymi kamieniami teleportacyjnymi. W Jarkendarze chce uruchomić kamienie teleportacyjne budowniczych i głównie tym się zajmuje. Zleca również Bezimiennemu zadanie dotyczące wspomnianych kamieni. By tego dokonać, Bezimienny musi wypróbować teleporty w Khorinis:

  • do jaskini orka niedaleko bramy Khorinis;
  • w okolice gospody Orlana;
  • do ruin, w których przebywają magowie wody.

Po przybyciu do Jarkendaru Merdarion może zwiększyć manę Bezimiennego do stu dwudziestu punktów.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Merdarion wraz z innymi magami wody zamknął przejście do Jarkendaru i przeniósł się do Khorinis. Został uwięziony przez byłych bandytów Kruka. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania racji żywnościowych. Po zabiciu bandytów przez bohaterkę odzyskuje swoje rzeczy. Ze względu na warunki więzienia nie zgadza się pomóc baronowej w walce z bandytami.

Gothic 3 Edytuj

W Gothic 3 mieszka na pustyni Varant. Ukrywa się w plemieniu Kayora w pobliżu Mora Sul. Zleca bohaterowi znalezienie artefaktu Adanosakorony. Po jej odnalezieniu razem z nim Bezimienny bierze udział w zabijaniu hersztów ożywieńców. Gonzales może zlecić mu zadanie zabicia Merdariona, co punktuje u ludu pustyni – asasynów. Jeśli jednak Bezimienny nie obierze drogi Beliara, Merdarion razem z innymi magami wody idzie drogą Wiecznego Wędrowca.

ArcaniA Edytuj

Po zdobyciu władzy przez Rhobara III z niewiadomych przyczyn ucieka z Myrtany, osiada w Tooshoo i wraz z Miltenem i Ningalem przewodzi tamtejszemu stowarzyszeniu. Staje się wielkim mistrzem wody. Potem przybywa do Thorniary razem z Ningalem. Tam wraz z nim, Miltenem i Daranisem odblokowuje wejście do świątyni. Można wybrać jego plan zniszczenia bariery do Amuletu Śniącego i z jego pomocą zebrać runy.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki