Fandom

Gothicpedia

Melhior

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Melhior
Melhior (Returning) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
30
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Granica koszar i portu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Brak

Melhior – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to paladyn, który miga się od służby.

Returning Edytuj

Pojawia się, gdy Xardas wysyła Bezimiennego na poszukiwania amuletu Triramar. Pije gin niedaleko portu. Gdy zjawia się bohater, paladyn denerwuje się i każe mu się wynosić. Gdy protagonista grozi paladynowi wydaniem go lordowi Hagenowi, ten rzuca się na niego, jednak zostaje powalony na ziemię. Błaga bohatera, by nie mówił nic o postępowaniu Melhiora, a ten w zamian żąda informacji o miejscu ukrycia amuletu. Przyciśnięty wyznaje, że artefakt ukryto na wyspie Etlu, a jedyną drogą wiodącą do niego jest portal, który można otworzyć kluczem znajdującym się w posiadaniu Hagena. Następnie Melhior pyta, po co Bezimiennemu były te informacje. Jeśli bohater odpowie, że zadawał pytania z czystej ciekawości, paladyn uspokoi się i poprosi, by nikomu o tym nie mówił. Jeśli zaś powie, że chce zdobyć amulet, Melhior bierze go za sługę Beliara i rzuca się na niego z mieczem, przez co zostaje zabity przez bohatera. W przeciwnym razie paladyn ginie z rąk orków, którzy zaatakowali Khorinis.

Więcej w Fandom

Losowa wiki