Fandom

Gothicpedia

Meldor

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Meldor
Meldor (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Insert vlk_415_meldor

Meldor – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic IIEdytuj

Przebywa w dzielnicy portowej. Pracuje dla lichwiarza Lehmara. Codziennie zajmuję się paleniem bagiennego ziela, dlatego Mortis, kowal z koszar, daje Bezimiennemu wskazówkę, aby w celu odnalezienia dilera, udał się właśnie do Meldora. W każdym rozdziale może udzielić Bezimiennemu paru informacji o sytuacji w mieście.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Meldor nadal przebywa w porcie. Może udzielić darmowych informacji odnośnie handlu w porcie. Następne informacje będą już kosztowały Velayę conajmniej dwie łodygi bagiennego ziela. Nałogowy palacz opowiada bohaterce o: handlarzu bagiennego ziela Borce, zbankrutowanym Lehmarze, zawartości przybyłego do portu okrętu, pojawieniu się grabarza i kłopotach tutejszego kamieniarza. Daje również rady dotyczące porozrzucanych na dachach domów rzeczy oraz informuje ją, że między drugą a piątą miasto śpi i wtedy można kraść. Ginie po ataku zombie na port.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Meldor został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki