FANDOM

Meldor – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa w dzielnicy portowej. Pracuje dla lichwiarza Lehmara. Codziennie zajmuje się paleniem bagiennego ziela, dlatego Mortis, kowal z koszar, daje Bezimiennemu wskazówkę, aby w celu odnalezienia dilera, udał się właśnie do Meldora. W każdym rozdziale może udzielić Bezimiennemu paru informacji o sytuacji w mieście.

Harmonogram dnia Edytuj

  • od 505 do 1300 pali bagienne ziele przed domem Lehmara;
  • od 1300 do 1600 rozmawia na ulicy z obywatelką, z którą mieszka w pobliskim domu;
  • od 1600 do 1800 pali bagienne ziele;
  • od 1800 do 2000 stoi przed stoiskiem Fenii i zajada smażone mięso, szynkę lub jabłko;
  • od 2000 do 2355 ponownie pali bagienne ziele;
  • od 2355 do 505 śpi w swoim domu naprzeciwko domu Lehmara.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Meldor nadal przebywa w porcie. Może udzielić darmowych informacji odnośnie handlu w porcie. Następne informacje będą już kosztowały Velayę co najmniej 2 łodygi bagiennego ziela. Nałogowy palacz opowiada bohaterce o: handlarzu bagiennego ziela Borce, zbankrutowanym Lehmarze, zawartości przybyłego do portu okrętu, pojawieniu się grabarza i kłopotach tutejszego kamieniarza. Daje również rady dotyczące porozrzucanych na dachach domów rzeczy oraz informuje ją, że między 2:00 a 5:00 miasto śpi i wtedy można kraść.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Meldor został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.