Fandom

Gothicpedia

Masil

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Masil
Masil (patch 1.75.14) (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Kupiec
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Masil

Masil – postać, występująca w Gothic 3. Jest asasynem, kupcem mieszkającym w Mora Sul. Przebywa on dzień i noc przed swoim namiotem, znajdującym się na targu niewolników.

Gothic 3 Edytuj

Prowadzi intratne interesy z Gonzalesem, jednak jest zadłużony u kilku kupców. Jest w posiadaniu jednego z Pucharów Dusz, który znajduje się w jego namiocie. Posiada on również jeden z dwunastu Ognistych Pucharów, odda go Bezimiennemu w zamian za parę przysług. Pierwszą z nich jest dostarczenie niewolnika Orknaroka na wykopaliska do świątyni Mora Sul. Kupiec boi się go, twierdząc że od pustynnego słońca kompletne zwariował. Pewnej nocy zakradł się do jego namiotu i stał, wpatrując się przenikliwie w jego postać. Po odprowadzeniu Orknaroka zleca bohaterowi następne zadanie, polegające na sprzedaży sztaby magicznej rudy. Nie może osobiście upłynnić cennego przedmiotu, jest winien kupcom znaczną ilość złota i zażądaliby za sztabę niższą cenę niż jest warta. Nakazuję Bezimiennemu odkupienie trzech weksli, które są w posiadaniu trzech różnych osób - Ilji, Ramona oraz Hectora. Odzyskawszy swoje weksle, daje bohaterowi dwieście sztuk złota. Po wykonaniu zadań, gdy Bezimienny poprosi o Ognisty Puchar ten odda go za darmo.

Zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależne są od decyzji Bezimiennego. Jeżeli zdecyduje się on wyzwolić Mora Sul, Masil zginie lub ucieknie. Jeśli tego nie zrobi, to asasyn prawdopodobnie dalej będzie tam mieszkał. Nie jest to pewne gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście na Varant jest zablokowane.

Błędy Edytuj

  • Ognisty Puchar bohater może kupić od Masila, naprawia to patch 1.75.14.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli bohater zaatakuje Masila z chęcią pozyskania Ognistego Pucharu, okoliczni asasyni rzucą się na niego nawet jeśli ma wysoką reputację.

Więcej w Fandom

Losowa wiki