FANDOM

Martin – postać występująca jedynie w Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest kwatermistrzem paladynów. Może ułatwić Bezimiennemu wstąpienie do straży miejskiej po wykonaniu zadania, w którym musi on znaleźć złodzieja okradającego skrzynie paladynów w porcie, gdy kwatermistrz idzie w nocy do karczmy. Okazuje się, że to wiecznie pijany strażnik Rangar dopuszcza się kradzieży. Jest członkiem Wodnego Kręgu i może sprzedawać bohaterowi na czarno różne rzeczy, które należą do paladynów. Jest także, związany z zadaniem od rybaka Farima. Martin może pomóc w sprawie strażników, którzy nękają i zabierają mu ryby. Może również sprzedać bohaterowi zwoje z zaklęciami paladynów.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Martin został prawdopodobnie zabity lub został wzięty do niewoli.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Martin nie żyje, jego zwłoki leżą przy przełęczy, pod nazwą Kwatermistrz.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning nosi ciężki pancerz straży. Ginie też podczas ataku orków na Khorinis.

Złote Wrota Edytuj

W modyfikacji Złote Wrota można się dowiedzieć, że Martin miał żonę.

Requiem Edytuj

W modyfikacji Requiem ma na sobie ciężką zbroja strażnika z Gothic.

Zagadka Orków Prolog Edytuj

W modyfikacji Zagadka Orków Prolog należy do straży królewskiej i nosi ciężki pancerz straży.