FANDOM

Marcospaladyn występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest to jeden z paladynów, który przybył z kontynentu na rozkaz króla Rhobara II. Stacjonuje w byłej kolonii karnej, gdzie jego zadaniem jest nadzorowanie wydobycia magicznej rudy z okolic zawalonej Starej Kopalni. Jednakże, przez ciągłe ataki orków, musi opuścić miejsce wydobycia. Zabiera ze sobą cały ładunek rudy oraz kilka osób, ale przeżyć udaje się tylko jemu. Przebywa w jaskini niedaleko chaty Cavalorna, gdzie strzeże czterech skrzyń rudy. Gdy odnajduje go Bezimienny, Marcos zdaje raport dla Garonda, który wysyła do niego dwóch rycerzy.

Returning Edytuj

Po podbiciu zamku przez orków w modyfikacji Returning Marcos dołącza do grupy zebranej przez paladyna Nathana. Udziela Bezimiennemu kilku informacji. Później ewentualnie uczestniczy w odbiciu zamku, a następnie przechodzi przez przełęcz. Wraz ze swoją grupą zaszywa się w forcie Azgan, po czym uczestniczy w wielkiej bitwie. Nie odgrywa na tym etapie gry ważniejszej roli.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie po przejęciu zamku orkowie znaleźli jego kryjówkę i zabrali skrzynie rudy, a jego samego zabili.

Ciekawostki Edytuj

  • Bezimienny może się od niego dowiedzieć, ile jego grupie udało się wydobyć rudy nawet wtedy, gdy bohater nie porozmawia z Garondem – wtedy powie mu, że zabezpieczył cztery skrzynie rudy i poprosi o posiłki.