FANDOM

Maleth – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to pasterz oraz pracownik Lobarta mieszkający na jego farmie.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Na ogół jest bardzo miłą osobą, mieszka w stodole na farmie. Jest wrogo nastawiony do bandytów z jaskini nieopodal wieży Xardasa, którzy kradną mu owce. Rozprawić się z nimi może Bezimienny wraz z Cavalornem (Gothic II: Noc Kruka). Dzięki temu Lobart obniży cenę ubrania farmera, które jest potrzebne bohaterowi, aby dostać się do miasta. W trzecim rozdziale, gdy Bezimienny wybierze drogę najemnika, dostanie zadanie, polegające na odnalezieniu jego laski.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Początkowo nie chce rozmawiać z Velayą. Jednak przełamuje się po zaatakowaniu go przez gobliny. Żali się bohaterce, że przez zielone stworki jest cały poobijany. Z powodu urazu musi siedzieć na stołku przed farmą. Później dochodzi do zdrowia i dalej pilnuje owiec.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Maleth został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Po pierwszej rozmowie bohatera z Malethem, za plecami Bezimiennego pojawia się młody wilk który zaatakuje owce.
  • W modyfikacji Returning posiada inną broń – Kostur sędziego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki