Fandom

Gothicpedia

Malak

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Malak
Malak (by Ossowski21).png
Informacje
Gildia
Zawód
Pasterz
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
bau_963_malak

Malak – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer i pasterz z farmy Bengara.

Gothic II Edytuj

Może powiedzieć Bezimiennemu jak dojść do przełęczy. W późniejszym etapie gry wraz z innymi pasterzami opuszcza farmę należącą do Bengara, czego powodem są ciągłe ataki bestii wychodzących zza przełęczy. Ukrywa się wtedy w wąwozie, niedaleko obozowiska bandytów Dextera. Wróci na farmę wraz z pozostałymi dopiero, gdy Bezimenny zapewni go, że jest ona strzeżona. Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, Malak zostanie w trzecim rozdziale opętany przez poszukiwaczy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, Malakowi udało się przeżyć masakrę na farmie Bengara. Uciekł na północno-wschodnią część wyspy i zmienił wyznanie z Innosa na Beliara. Uważa się za kogoś wyższego niż normalnego wyznawcę, którym jest. Ginie po krótkiej walce z Velayą.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Malak został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki