FANDOM

Malak – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer i pasterz z farmy Bengara.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Może powiedzieć Bezimiennemu jak dojść do przełęczy prowadzącej do Górniczej Doliny. W późniejszym etapie drugiej części sagi, wraz z innymi pasterzami opuszcza farmę należącą do Bengara, z powodu ciągłych ataków bestii wychodzących zza przełęczy. Ukrywa się wtedy w wąwozie, niedaleko obozowiska bandytów Dextera. Wróci do pracy wraz z pozostałymi dopiero wtedy, gdy protagonista zabezpieczy farmę i zapewni go, że jest ona strzeżona. Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, Malak zostaje w trzecim rozdziale opętany przez poszukiwaczy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, Malakowi udało się przeżyć masakrę na farmie Bengara. Uciekł na północno-wschodnią część wyspy i zmienił wyznanie z Innosa na Beliara. Uważa się za kogoś wyższego niż przeciętnego wyznawcę, którym jest. Ginie po krótkiej walce z Velayą.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Malak został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.