Fandom

Gothicpedia

Malak

5218stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Malak – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer i pasterz z farmy Bengara.

Gothic II Edytuj

Może powiedzieć Bezimiennemu jak dojść do przełęczy. W późniejszym etapie gry wraz z innymi pasterzami opuszcza farmę należącą do Bengara, czego powodem są ciągłe ataki bestii wychodzących zza przełęczy. Ukrywa się wtedy w wąwozie, niedaleko obozowiska bandytów Dextera. Wróci na farmę wraz z pozostałymi dopiero, gdy Bezimenny zapewni go, że jest ona strzeżona. Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, Malak zostanie w trzecim rozdziale opętany przez poszukiwaczy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, Malakowi udało się przeżyć masakrę na farmie Bengara. Uciekł na północno-wschodnią część wyspy i zmienił wyznanie z Innosa na Beliara. Uważa się za kogoś wyższego niż normalnego wyznawcę, którym jest. Ginie po krótkiej walce z Velayą.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Malak został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki