Fandom

Gothicpedia

Magnaci

5066stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij
Magnaci
Gomez (Gothic I) (by Gothicfan94).png
Gomez – przywódca Starego Obozu
Informacje
Przywódca
Siedziba
Uniform
Hierarchia
pozostali magnaci
Wyznanie
Brak
Występowanie

Magnaci – gildia, występująca tylko w Gothic. Jest to najwyższa warstwa społeczna Starego Obozu. Magnaci są najbogatsi w całej kolonii, słyną również ze swojej brutalności i bezwzględności.

Przed akcją gry Edytuj

Gildia powstała tuż po Wielkim buncie w Górniczej Dolinie, kiedy to kopacze z Gomezem na czele wykorzystali chwilę nieuwagi straży królewskiej i przejęli władzę pod barierą. Najsilniejsi skazańcy zostali właśnie magnatami. Jeden z magnatów polował na orków, lecz pewnego dnia wszedł do krypty i został jej nadzorcą.

Gothic Edytuj

Zamieszkują zamek w starym obozie. Ich przywódcą został Gomez, który twardą ręką sprawuje rządy w Starym Obozie. Kruk jest jego zastępcą, Blizna oraz Arto są jego ochroniarzami, a Bartholo odpowiada za zaopatrzenie zamku w żywność oraz inne przedmioty. Gdy zawala się Stara Kopalnia postanawia zaatakować Nowy Obóz i ich kopalnię. Magów Ognia, którzy mu się sprzeciwili nakazał wymordować. Jednak niedługo potem najemnicy odbijają wolną kopalnię. Następnie, gdy Bezimienny odnajduje runę teleportacyjną do obozu, gdzie z jego ręki giną wszyscy magnaci z wyjątkiem Kruka.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Obozem strażników kopalni zarządza magnat imieniem Kazzmir. Posiada zastępcę Melkora, również magnata, który zamordował Sairo.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery, Kruk wraz z grupką ludzi ucieka z Górniczej Doliny do Jarkendaru, lecz nie jest on już magnatem. Reszta magnatów zginęła z ręki Bezimiennego.

Poznani magnaci Edytuj

Gothic Edytuj

  • Gomez – przywódca magnatów i Starego Obozu.
  • Kruk – prawa ręka Gomeza, odpowiada za transport rudy.
  • Bartholo – kwatermistrz magnatów.
  • Arto – małomówny ochroniarz Gomeza.
  • Blizna – kompan Arto.
  • Nadzorca – magnat lubujący się w polowaniach na orków, zamieniony w zombie.

Mroczne Tajemnice Edytuj

  • Kazzmir – magnat, władca obozu strażników kopalni.
  • Melkor – prawa ręka Kazzmira.
  • Sairo – zamordowany przez Melkora, pożarty przez Angelinę.

Inne modyfikacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice mają gildię Strażnik. Jest to spowodowane tym, że gildia "Magnat" zostaje zastąpiona gildią Kawał Sukinsyna, której posiadacze są atakowani i zabijani.
  • W niemieckiej wersji gry, gildia ta nazywa się Baronowie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki