Fandom

Gothicpedia

Magiczny miecz dwuręczny

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Magiczny miecz dwuręczny – oręż, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Miecz przypomina europejskie XV-wieczne miecze półtoraręczne, ma proste, długie ostrze, krzyżowy jelec i zwyczajną rękojeść.

Gothic II Edytuj

Bezimienny może go samodzielnie wykuć na kowadle, gdy tylko posiada odpowiednie umiejętności kowalskie, które może nabyć od kowala Benneta, o ile jest najemnikiem lub łowcą smoków. Oręż zadaje pięćdziesiąt punktów obrażeń i wymaga od bohatera tyle samo punktów siły, aby mógł jej użyć. Bezimienny może sprzedać miecz za 240 sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zmieniają się jedynie parametry miecza, wymaga sześćdziesiąt punktów siły oraz zadaje osiemdziesiąt punktów obrażeń. Gdy bohater z niej korzysta, dostaje dziesięć punktów premii do walki bronią dwuręczną. Bezimienny może sprzedać magiczny miecz dwuręczny za 135 sztuk złota.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje błąd, nie pokazuje się w statystykach broni wartość „Obrażenia”. Dzieje się tak, ponieważ w dodatku oręż posiada bonus do umiejętności walki bronią, który nie został wprowadzony do prawidłowej linii w kodzie broni.
  • Mimo, że jest to magiczny miecz wykonany z rudy, to zadaje on mniejsze obrażenia od swojej zwykłej wersji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki