Fandom

Gothicpedia

MC Mod

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

MC Mod
Phoca thumb l mcmod00010.jpg
Informacje
Gatunek
Dodatek
Platforma
Autor
GIP
Język
Niemiecki
Dubbing
Niemiecki
Długość
Krótki
Premiera
2006

MC Mod – modyfikacja do pierwszej części Gothic, która rozbudowuje nieco wątek opowiadanej w grze historii.

Opis modyfikacji Edytuj

Z modyfikacji dowiadujemy się, że część skazańców w Górniczej Dolinie nie chciała dołączać do żadnego z trzech istniejących obozów (Starego, Nowego i na bagnie). Nie wyznawała też żadnego z bogów (przez co nie mają jak korzystać z magii), choć wciąż była posłuszna królowi Rhobarowi II [co jest dość dziwne, biorąc pod uwagę, że to on kazał ich zesłać do więzienia, z którego nie da się uciec]. Więźniowie ci założyli więc nowy obóz i za wierność królowi otrzymali parę przywilejów, jak na przykład Zbroje Gwardii Królewskiej. Główny cel tych skazańców to odbudowa Opuszczonej kopalni, a następnie rozpoczęcie wydobycia w niej magicznej rudy i handel z Rhobarem.

Skazańcy zlecają Bezimiennemu małe zadania, które w trakcie gry przeradzają się w większe misje, choć praca dla obozu nie zmienia głównego wątku gry i nie można do niego dołączyć.

Zmiany Edytuj

  • Nowy obóz, do którego jednak nie można dołączyć.
  • Dość naiwna historia skazańców wiernych królowi.
  • Nowe zadania poboczne, nie wpływające bezpośrednio na główny wątek historii.
  • Dubbing.

Więcej w Fandom

Losowa wiki