Fandom

Gothicpedia

Młot wojenny

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Młot wojenny
Ikona młot wojenny g1 (by Ossowski21).png
G • GII • GII:NK • G3 • G3:ZB
Kruczy dziób (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Broń jednoręczna
Obrażenia
51

Wymagania
Siła
23
Inne
Cena kupna
1040 bryłek rudy
Cena sprzedaży
520 bryłek rudy
Kod na przywołanie
Insert itmw_1h_warhammer_02
Młot wojenny
G • GII • GII:NK • G3 • G3:ZB
Młot wojenny g2 (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Młot jednoręczny
Obrażenia
28

Wymagania
Siła
30
Inne
Cena kupna
250 sztuk złota
Cena sprzedaży
75 sztuk złota
Kod na przywołanie
Insert itmw_kriegshammer1
Młot wojenny
G • GII • GII:NK • G3 • G3:ZB
Młot wojenny g2 (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Młot jednoręczny
Obrażenia
55

Wymagania
Siła
55
Inne
Cena kupna
550 sztuk złota
Cena sprzedaży
82 sztuki złota
Kod na przywołanie
Insert ITMW_KRIEGSHAMMER1
Młot wojenny
G • GII • GII:NK • G3 • G3:ZB
Młot wojenny g3 (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Broń dwuręczna
Obrażenia
125

Wymagania
Siła
240
Umiejętności
Dodatkowe
Maks. Siły życiowej +20
Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
3750 sztuk złota
Kod na przywołanie
Spawn It_Axe_Warhammer_01
Młot wojenny
G • GII • GII:NK • G3 • G3:ZB
Młot wojenny g3 (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Broń dwuręczna
Obrażenia
115

Wymagania
Siła
240
Umiejętności
Dodatkowe
Maks. siła życiowa +20

Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
3750 sztuk złota

Młot wojenny – broń występująca w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3, Gothic 3: Zmierzch Bogów, ArcaniA i ArcaniA: Upadek Setarrif. Jest to bojowy młot, bardzo przydatny w starciach z kamiennymi golemami.

Gothic Edytuj

Młot ten jest średniej jakości. Bijak młota z jednej strony jest zakrzywiony. Z długiego trzonu wystaje szpikulec. Bezimienny może go kupić w III rozdziale u kowala Darriona lub szkodnika Sharky'ego za tysiąc czterdzieści bryłek rudy. Bohater może sprzedać młot za pięćset dwadzieścia bryłek rudy. Oręż zadaje pięćdziesiąt jeden punktów obrażeń i wymaga jedynie dwadzieścia trzy punkty siły.

Gothic II Edytuj

Wygląd młota uległ poważnym zmianom. Bijak jest z obu stron zakończony obuchem, trzon jest krótszy, tak samo szpikulec. Bohater może go kupić w pierwszym rozdziale u Khaleda, Canthara i Sary za dwieście pięćdziesiąt sztuk złota a sprzedać za siedemdziesiąt pięć sztuk złota. Młot zadaje dwadzieścia osiem punktów obrażeń, Bezimienny potrzebuje trzydzieści punktów siły, aby nim władać.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zmieniają się tylko parametry broni, wygląda identycznie jak w wersji bez dodatku. Zadaje pięćdziesiąt pięć punktów obrażeń i tyle samo siły, aby go użyć. Bohater może kupić młot wojenny u tych samych handlarzy co w Gothic II za pięćset pięćdziesiąt sztuk złota. Cena za jaką może sprzedać Bezimienny to tylko osiemdziesiąt dwie sztuki złota.

Gothic 3 Edytuj

Kształt młota nieznacznie zmienia się od poprzedniej części. Z obuchów, którymi zakończony jest bijak wystają kolce, podobnie z długiego trzonu. Młot staje się bronią dwuręczną. Bohater nie ma możliwości zakupu tego oręża, młot można znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Wartość sprzedaży to trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt sztuk złota. Oręż zadaje sto dwadzieścia pięć punktów obrażeń. Bezimienny potrzebuje dwieście czterdzieści punktów siły i umiejętności władania dużym orężem drugiego stopnia. Gdy bohater go używa, jego maksymalny poziom życia wzrasta o dwadzieścia punktów.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Wygląd nie uległ zmianie od wersji z Gothic 3. Również i w dodatku Bezimienny nie może kupić młota wojennego od żadnego handlarza. Bohater może znaleźć jedną sztukę w jednej z ciężkich skrzyń. Wartość sprzedaży oręża to trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt sztuk złota. Oręż zadaje sto piętnaście punktów obrażeń i wymaga dwieście czterdzieści punktów siły oraz umiejętności duży oręż II aby jej użyć. Dodatkowo gdy Bezimienny nim włada, dostaje bonus w postaci dwudziestu punktów życia.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki